دولت در حال جراحی کالبد اقتصاد کشور است / باید به دولت برای انجام موفق این جراحی فرصت داد

دولت در حال جراحی کالبد اقتصاد کشور است / باید به دولت برای انجام موفق این جراحی فرصت داد

مولوی دامنی گفت: دولت در پی تغییرات اساسی در ساختار اقتصادی کشور است تا جلوی مشکلات و فساد را بگیرد؛ ملت باید به دولت فرصت دهد تا طرح خود را پیاده سازی کند؛ زیرا پیاده سازی درست یک طرح مستلزم زمان است.

️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛، مولوی شمس الحق دامنی امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله شهرستان ایرانشهر در مصاحبه با رابط خبری ما گفت: دولت در پی تغییرات اساسی در ساختار اقتصادی کشور است تا جلوی مشکلات و فساد را بگیرد و ملت باید به دولت فرصت دهند تا طرح خود را پیاده سازی کند زیرا پیاده سازی درست یک طرح مستلزم زمان است.

وی خاطرنشان کرد: اعتراض زمانی معنا پیدا میکند که دولت در زمان مقرر شده نتواند مشکلات را برطرف کند و به نیازهای مردم به خوبی پاسخ داده نشود.
مولوی شمس الحق افزود: تغییراتی که دولت در ساختار اقتصادی رقم زد بسیار واجب بود و باید این تغییرات انجام میشد.
امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله ایرانشهر اظهار داشت: دولت باید بتواند عدالت را به خوبی برقرار کند و یارانه افراد نیازمند را قطع نکند و آنانی که به ناحق یارانه آنها قطع شده، برطرف گردد.

مولوی دامنی بیان کرد: دشمنی دشمن برای ملت ثابت شده است به چیزی هم جز این از دشمنان انتظار نمی رود اما ملت ایران باید هوشیار باشند و بازیچه دست دشمنان نشوند. دشمن دلسوز ملت ما نیست و مردم باید مصلحت خود را در داخل کشور جستجو کنند نه از خارج.
ان شاءالله آثار اجرای خوب برنامه کنونی دولت، در زندگی مردم محسوس خواهد شد و چشم ما به آینده روشن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super