دشمن مشکلات اقتصادی را به اسلام گره می زند

دشمن مشکلات اقتصادی را به اسلام گره می زند

امام جمعه اهل سنت نگور گفت: یکی از ترفندهای دشمن برای ناامید سازی مردم از اسلام، پیوند زدن مشکلات و گرانی ها با اسلام است و از کاه کوه می سازد.

️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ مولوی عبدالرحمان عارفی امام جمعه اهل سنت نگور شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌های تقریب اظهار داشت: داشتن کشوری اسلامی و انقلابی برای ملت ما باعث افتخار است و همه ملت باید بر دین، کشور و انقلاب خود افتخار کنند.

وی بیان کرد: گرانی و تورم مسئله‌ای است که همه مردم درگیر آن هستند و از آن رنج می برند.

مولوی عارفی در ادامه گفت: یکی از سخنان و دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود، حل مشکلات اقتصادی و بهبود کیفیت سفره مردم است.

وی تصریح کرد: مشکلات عمیق اقتصادی که ریشه در دولت قبل دارد، کار دولت آقای رئیسی را با مشکلات زیادی روبرو کرده است و می طلبد که ملت صبر کنند.

مولوی عارفی خاطرنشان کرد: ملت ایران در خصوص توطئه های دشمن باید آگاه باشند و گرانی ها را به اسلام و رهبری و انقلاب مرتبط نکنند.

وی اظهار داشت: یکی از ترفندهای دشمن برای ناامید سازی مردم نسبت به اسلام، پیوند زدن مشکلات و گرانی ها با اسلام است و از کاه کوه می سازد.

مولوی عارفی بیان داشت: مشکلات اقتصادی تنها در ایران نیست و در همه جای عالم این مشکلات وجود دارد.

امام جمعه اهل سنت نگور گفت: عزت، شرف و اقتدار از جمله چیزهایی است که اسلام به ملت ایران بخشیده است.

وی تصریح کرد: به جای آن که گول شایعات فضای مجازی را بخوریم و به حرف دشمنان توجه کنیم، باید برای سخنان رهبری و رئیس جمهور انقلابی اهمیت قائل باشیم.

یکی از علمای اهل سنت چابهار اذعان داشت: امروزه چشم ابرقدرت های دنیا به سمت ایران است زیرا ایران بعد از انقلاب قدرتمند شده است که همین موضوع برای ملت باعث افتخار است.

مولوی عارفی افزود: اهانت و توهین به قرآن و اسلام در پی گرانی ها، هیچ سودی برای ملت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور و دولت مردان می خواهیم تا بر بازرسی و نظارت در بازار و محصولات اهتمام بیشتری بورزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super