پیام مشترک نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان و استاندار به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام مشترک نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان و استاندار به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان و استاندار به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام مشترک صادر نمودند.

متن پیام به شرح ذیل میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند.»
رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۳۸۸/۰۶/۲۴
تقارن ایام هفته دفاع مقدس با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، تجلی خط سرخی است که از قیام عاشورا تا دفاع مظلومانه اما مقتدرانه ملت ایران در برابر نماینده مستکبران شرق و غرب، کشیده شده است.
دفاع هشت ساله مردم ایران در برابر رژیم بعث اگرچه داغ‌های فراوانی بر دل ملت ایران و زخم‌های بسیاری بر پیکره میهن اسلامی بر جای گذاشت، اما به تعبیر رهبر معظم که وام‌گرفته از بیان تاریخی «ما رأیتُ إلا جمیلا» حضرت زینب(س) است، «گنجی» است که می‌توان سالیان سال از برکات آن بهره‌مند شد.
ملت قهرمان ایران به رهبری امام خمینی(ره) در کنار نهادهای نظامی و انتظامی و با الهام گرفتن از امام حسین(ع) چنان دفاع جانانه‌ای از خود نشان دادند که درس عبرتی برای دشمنان باشد که به فکر حمله به این سرزمین نباشند.
مردم نجیب و سلحشور سیستان‌وبلوچستان نیز در این آوردگاه مهم، دوشادوش ملت ایران برای دفاع از عقیده و خاک شان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور جانانه‌ای داشتند که یکی از درخشان‌ترین نمادهای مجاهدت این مردم، شهید حاج قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر ۴۱ ثارالله(ع) و یار و همراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که می‌بایست در ترویج سیره و شخصیت این شهید بزرگوار اقدامات گسترده و مؤثرتری صورت پذیرد.
اینجانبان ضمن پاسداشت یاد شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها، هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و توفیق ملت ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از ولایت فقیه و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق گام دوم خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را از خداوند متعال مسئلت داریم. بمنه و کرمه

مصطفی محامی
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌‌و‌بلوچستان
و امام جمعه #زاهدان

حسین مدرس خیابانی
استاندار سیستان‌وبلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super