ائمه جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردند

در پی اقدام جنایتکارانه و تروریستی اهواز که در مراسم رژه نیروهای نظامی اتفاق افتاد و منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از هم وطنان انجامید ، ائمه جمعه  اهل سنت استان سیستان و بلوچستان اقدام تروریستی مزدوران استکبار را شدیداً محکوم نمودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ، ائمه جمعه اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت اقدام تروریستی اهواز را شدیداً محکوم کردند .

واکنش تعدادی از ائمه جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان به شرح ذیل اعلام می گردد .

مولوی محمد صدیق درازهی :  این اقدامات از ناحیه تروریست های مزدور و اربابان خبیثشان هیچ لطمه ای به مملکت عزیزمان نخواهد زد.

* مولوی محمد صدیق درازهی امام جمعه اهل سنت مسجد جامع صدیق اکبر سراوان با ابراز تسلیت و همدردی با خانواده های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی اهوازعنوان داشت: حادثه تروریستی اهواز بسیار غم انگیز و هولناک بود.

وی افزود: از مسئولین و دست اندرکاران خواهشمندیم تا در اسرع وقت با پیگیری و رسیدگی کامل به این واقعه مسببان این جنایت دهشتناک را به جزای اعمال ننگینشان برسانند.

استاد حوزه های علمیه اهل سنت شهرستان سراوان در ادامه با تقدیر از صبر و شکیبایی مردم شریف استان خوزستان، از خداوند متعال برای ایشان صبر جزیل و اجر عظیم را مسئلت کرد و عنوان داشت: خداوند متعال نسبت به ملت شریف ایران عنایت های بی شماری داشته است و اقداماتی این چنینی از ناحیه تروریست های مزدور و اربابان خبیثشان هیچ لطمه ای به مملکت عزیزمان نخواهد زد.

 مولوی عبدالحمید جهاندیده امام جمعه اهل سنت سوران :  اقدام کور تروریستی اهواز اوج کینه و عداوت دشمنان ملت انقلابی ایران اسلامی را نمایان کرد.

** مولوی عبد الحمید جهاندیده امام جمعه اهل سنت شهرستان سوران ضمن تسلیت به ملت شریف ایران اسلامی خصوصا خانواده شهداء و مصیبت دیدگان حادثه تروریستی اهواز ابراز داشت: حادثه تروریستی اهواز نشان دادن با گذشت چهل سال از حیات طیبه انقلاب اسلامی ایران دشمنان همچنان ملت شریف و انقلابی کشورعزیزمان را مورد خصومت و آماج اقدامات تروریستی قرار می دهند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سوران افزود:  اقدام کور تروریستی در اهواز اوج کینه و عداوت دشمنان ملت انقلابی ایران اسلامی را نمایان کرد.

وی افزود: ملت شریف ایران بارها نشان داده اند که در سایه همدلی، وحدت و برادری بر مشکلات سخت و پیچیده ایی فائق آمده اند.

مولوی جهاندیده با تاکید بر کوبنده بودن پاسخ جمهوری اسلامی ایران بر علیه بر هم زنندگان امنیت ملت شریف ایران ابراز داشت: قطعا اقدام تروریستی اخیر در اهواز پاسخی مقتدرانه از سوی جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد و هیچ گونه خللی به عزم و اراده ملت انقلابی ایران اسلامی وارد نخواهد کرد.

**** مولوی عبدالبصیر عیسی زهی امام جمعه اهل سنت مسجد نورالعین زاهدان : دشمنان نمی توانند با تحریم، تهدید و ترور ، ملت انقلابی ایران اسلامی را به زانو در آورند / ملت بزرگ ایران تا آخرین قطره خون از نظام و انقلاب اسلامی خود حفاظت خواهند کرد.  

*مولوی عبد البصیرعیسی زهی امام جمعه اهل سنت مسجد جامع نور العین زاهدان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ضمن ابراز محکومیت و انزجار شدید از مسببان حادثه تروریستی اهواز ابراز داشت: مردم عزیز ایران در عمر چهل ساله انقلاب اسلامی بارها نشان داده اند که در سایه وحدت و مقاومت ملی هیچ گونه خلل و فرجی نسبت به ارادتشان به رهبری و نظام وارد نیامده و نخواهد آمد.

مولوی عیسی زهی با اشاره به استقامت جانانه مردم شریف خوزستان در طول سال های دفاع مقدس ابراز داشت: ملت بزرگ ایران خصوصا مردم شریف خوزستان در طول عمر انقلاب اسلامی بارها ارادت و غیرت خود را نسبت به حراست از نظام و رهبری ابراز داشته اند و ثابت کرده اند که تحت هیچ شرایطی دست از آرمان های خود بر نخواهند داشت.

امام جمعه اهل سنت مسجد جامع نورالعین زاهدان افزود: دشمنان فکر کرده اند که با تحریم، تهدید و ترور می توانند ملت انقلابی ایران اسلامی را به زانو در آورند اما ملت بزرگ ایران تا آخرین قطره خون از نظام و انقلاب اسلامی خود حفاظت خواهند کرد.  

**** مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان : حادثه تروریستی اهواز که موجب به خاک و خون کشیده شدن افراد بی گناه شد را شدیدا محکوم می نمایم.

*مولوی سید عبد الصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان ضمن محکومیت حادثه تروریستی اهواز و انزجار از عاملان و مسببان آن در پیامی ابراز داشت: حادثه تروریستی در اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تاثر و تالم شدید را فراهم نمود.

وی در ادامه افزود : اینجانب با ابراز همدردی با بازماندگان، این حادثه ناگوار را که موجب به خاک و خون کشیده شدن افراد بی گناه شد را شدیدا محکوم می نمایم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان ضمن تسلیت به خانواده شهدای این حادثه ابراز داشت:  از خداوند متعال صبر و اجر از برای بازماندگان، علو درجات برای شهدا و شفای عاجل مجروحان را خواستارم.

***** مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت مهرستان : این گونه حوادث تلخ ما را در پایبندی به نظام و رهبری عزیزمان سست نخواهد کرد بلکه بیش از پیش مصمم و متحد تر خواهند نمود.

*؛ مولوی عبد الخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ضمن ابراز تاسف و تالم به جهت حادثه تروریستی اهواز ابراز داشت: جنایت ددمشانه اهواز که در حین رژه نیروهای مسلح اتفاق افتاد بسیار دلخراش و محکوم است.

وی افزود: تلاش مذبوحانه گروهک تروریستی الاحواز آنهم بعد از ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبد الله الحسین (رضی الله عنه) در جهت اخلال در امنیت، اتحاد و همبستگی ملی ایران پروژه ای شکست خورده است که استکبار جهانی و ایادی آن سال هاست آن را تکرار می نمایند.

مدیر مدرسه علوم دینی چد شهرستان مهرستان در ادامه افزود: این گونه حوادث تلخ نه تنها ما را در پایبندی به نظام و رهبری عزیزمان سست نخواهد کرد بلکه بر خلاف منویات دشمنان مردم شریف ایران را بیش از پیش مصمم و متحد تر خواهند نمود.

مدرس حوزه های علمیه اهل سنت شهرستان مهرستان ادامه داد: از مسئولین دلسوز و همیشه بیدار کشور خواهانیم که با وحدت کلمه و انسجام ملی، همراه با رهبری عزیز و ملت شریف در جبهه های روانی و میدانی با تمام نیرو وبیش از گذشته به مقابله شبانه روزی با دشمنان انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران برخیزند.

***** مولوی عبدالمالک ملکی پور امام جمعه اهل سنت کنارک : تروریست ها و اربابانشان بدانند که ملت شریف ایران قوی تراز آنست که با اقدامات مذبوحانه ی اینچنینی و ترقه بازی های چند تکفیری از پای در آیند.   

*مولوی عبد المالک ملکی پور امام جمعه اهل سنت کنارک ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی اهواز ابراز داشت: حادثه تروریستی اهواز نشانه ی عداوت حکام منطقه  به سبب پیروزی های جبهه مقاومت به ویژه سپاه پاسداران و شکست های مکرر ایادی تکفیری مزدور آمریکا درمنطقه است.

امام جمعه اهل سنت کنارک در ادامه افزود: تروریست ها و اربابانشان بدانند که ملت شریف ایران قوی تراز آنست که با اقدامات مذبوحانه ی اینچنینی و ترقه بازی های چند تکفیری از پای در آیند.   

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super