دشمن از مطالبه های به جای ملت، به دنبال ایجاد اغتشاش و توطئه علیه نظام است

دشمن از مطالبه های به جای ملت، به دنبال ایجاد اغتشاش و توطئه علیه نظام است

مولوی اسلامدوست گفت: ملت ایران علاوه بر اینکه باید مشکلات و خواسته های خود را مطرح کند و نسبت به دولت مطالبه گر باشد، اما باید در مقابل توطئه های دشمن که اسلام، انقلاب و رهبری را هدف گرفته، هوشیار بود.

️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛،مولوی اسلامدوست امام جمعه اهل سنت رمین شهرستان چابهار در مصاحبه با رابط خبری ما گفت: جامعه همواره نیازمند تغییراتی است که تغییرات ساختار اقتصادی برای بهبود جمعیت از جمله این تغییرات است که همراه با افزایش قیمت ها رقم خورد.
وی خاطر نشان کرد: یک بیمار وقتی به پزشک مراجعه می‌کند اگر مشکل او با دارو حل نشود برای زنده ماندن و بهبود، باید عمل جراحی شود، کما اینکه جراحی برای بیمار عوارض جانبی و درد به همراه دارد.
مولوی اسلام دوست افزود: مردم باید بیدار و هوشیار باشند و خود را بازیچه دست دشمنان قرار ندهند از طرفی دولت و دولتمردان همانند یک پزشک باید به فکر مردم باشند تا بیمار فوت نکند.
امام جمعه اهل سنت رمین بیان کرد: در جامعه ما مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای این مشکلات جراحی ها و تغییرات متعددی انجام شود تا مردم زیر بار فشار خمیده نشوند.
وی اظهار داشت: در این میان دشمنان به دنبال چنین فرصت ها و موقعیت هایی هستند تا موج به راه اندازند و موج سواری کنند؛ مردم بدانند که دشمن خیر خواه ملت و جامعه ما نیست که در مورد کشور ما در رسانه ها حرف می زند.
مولوی اسلامدوست گفت: ملت ایران علاوه بر اینکه باید مشکلات و خواسته های خود را مطرح کند و نسبت به دولت مطالبه گر باشد اما باید در مقابل توطئه های دشمن که اسلام، انقلاب و رهبری را هدف گرفته، هوشیار بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super