پیام مشترک نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌و‌بلوچستان و استاندار به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی

پیام مشترک نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌و‌بلوچستان و استاندار به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان،نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌و‌بلوچستان و استاندار به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی پیام مشترکی به شرح ذیل صادر نمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَمَّا بَرَزُوا لِجَالُوتَ وَجُنُودِهِ قَالُوا رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ
و هنگامی که در برابر جالوت و سپاهیان او قرارگرفتند گفتند: «پروردگارا! پیمانه شکیبایی و استقامت را بر ما بریز! و قدمهای ما را ثابت بدار! و ما را بر جمعیّت کافران، پیروز بگردان!
سوره بقره، آیه ۲۵۰

سیزدهم آبان‌ماه ادامه خط نورانی پیروزی انقلاب اسلامی و سپس تثبیت نظام اسلامی و تجلی روحیه استکبارستیزی ملت غیور ایران است.
انقلاب اسلامی ایران به عنوان پناهگاه و یاری‌گر مستضعفان و جبهه محکم مبارزه با مستکبرین، الگویی برای آزادگان عالم و الهام‌بخش برای مسلمانان بوده است.
این روزها که تحریم‌های غیرانسانی طراحی شده توسط آمریکای جنایتکار و همدستانش، عامل تحمیل مشقت‌های اقتصادی به مردم عزیز ایران شده است، بیش از پیش چهره هولناک و ضد انسانیت نظام سلطه برای مردم ایران و دنیا عیان شده است.
بدون شک مردم عزتمند ایران که تا کنون با وحدت و همدلی مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند از این چالش نیز سربلند بیرون خواهند آمد و داغ سازش و تسلیم را بر دل‌های تاریک ایادی شیطان خواهند گذارد.
این روزها، مسلمانان عالم بیش از پیش نیازمند وحدت کلمه و اعتصام به ریسمان الهی در برابر مستکبران هستند و می‌بایست حکام سرسپرده برخی کشورهای مسلمان نیز به جای پذیرش ننگ توافق با غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی، به خداوند توکل کرده و دست یاری به سوی مردم خویش و امت اسلامی دراز کنند.
اینجانبان ضمن گرامی‌داشت ۱۳ آبان‌ماه روز ملی استکبارستیزی و زنده نگاه داشتن یاد شهدای شیعه و اهل سنت خط مقاومت، از خداوند متعال دوام توفیقات ملت ایران بالاخص مردم نجیب سیستان‌و‌بلوچستان در وحدت و همدلی و ایستادگی در برابر مستکبرین و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه توصیه‌های معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مسئلت می‌نماییم.
بمنه و کرمه
مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌و‌بلوچستان و امام جمعه زاهدان
حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super