نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت هفته دولت پیام صادر کرد

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت هفته دولت پیام صادر کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر پیام صادر کرد.

متن پیام آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
إنَّ أَفْضَلَکُمْ عِنْدَهُ مَنْصَباً أَعْمَلُکُمْ فِیمَا عِنْدَهُ رَغْبَهً
(والامقام ترین شما نزد خداوند کسی است که با اشتیاق بیشتر کار کرده است)
امام علی(علیه السلام)، منبع: تحف العقول
هفته دولت و سالروز شهادت اسوه‌های خدمت خالصانه شهیدان رجایی و باهنر، فرصت مناسبی است که عملکرد دولتمردان جمهوری اسلامی با عیار خدمات این دو مسئول انقلابی و مجاهد سنجیده شود و از زحمات همه عوامل قوه مجریه برای اعتلای انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیر به عمل آید.
در این روزهای پایان کار دولت دوازدهم و آغاز فعالیت دولت جدید، لازم است از تلاش‌های عناصر خدمت‌گزار، شایسته و دلسوز کشور و استان که خدمت جهادگونه برای رشد و پیشرفت نظام اسلامی را وجهه همت خویش قرار دادند، تقدیر و تشکر گردد اگر چه عملکرد برخی از مسئولان که با کم کاری، لطماتی به ملت صبور ایران اسلامی وارد نمودند، جای گلایه را باقی گذاشته است.
اشارات و تاکیدات ریاست محترم جمهور مبنی بر توجه ویژه به استان سیستان‌وبلوچستان و تعیین مسئولان قدرتمند و کارآمد و پیشتاز در عرصه خدمت رسانی، نویدبخش اقدامات موثر دولت در این منطقه مهم و ارائه خدمات شایان به مردم نجیب استان است.
اینجانب، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت مقام شامخ شهدای عرصه خدمت‌رسانی به مردم و هم‌چنین تقدیر از عناصر خدوم در دولت پیشین، توفیق خدمت حداکثری و عمل به برنامه‌های مطرح شده و تحقق حداکثری توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی را برای دولت سیزدهم از خداوند متعال مسئلت دارم. بمنه و کرمه
مصطفی محامی
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان
و امام جمعه زاهدان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super