بیانیه جمعی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

بیانیه جمعی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

جمعی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان بیانه های جدادگانه ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی صادر نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ جمعی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان بیانه های جداگانه ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی صادر نمودند.

برخی از بیانیه ها به شرح ذیل می باشد:

حاج چراغ میراسفندی و مردم اسفند بخش چاه هاشم دلگان سیستان و بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه خصوصاً بیمارستان المعمدانی اوج رذالت و پستی را به نمایش گذاشت. اکنون‌ وظیفه انسانی هر فرد آزاده با هر دین و مذهب متفاوت شده است، هر انسان با وجدان نمی تواند نسبت به این جنایت دردناک بی تفاوت باشد، سران کشورهای اسلامی نیز باید از این وضع خارج شده و در گام نخست در دفاع از این ملت ستمدیده ارتباط خود را با این رژیم کودک کش قطع نموده و بجای قطعنامه و بیانیه اقدام عملی نمایند تا تاریخ نام آنها را در ردیف این جانیان بی رحم قرار ندهد. امروز سکوت در برابر این جنایت جایز نیست و اعلام انزجار و دفاع لازم و ضروری می باشد. طبق وعده خداوند متعال زمان فتح و پیروزی نزدیک است و ان شاءالله اسرائیل و اربابانش بزودی به زوال و نابودی خواهند رسید و جبهه مقاومت با وحدت و همدلی و توکل به خدا پیروز خواهند شد.

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

 

سردار حاج احمد هاشمزهی و اعضای طایفه هاشم‌زهی در سیستان و بلوچستان

*بسم الله الرحمن الرحيم*

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ

این روزها شاهد جنایتی کم‌نظیر در غزه، بزرگترین زندان روباز جهان بنام دفاع مشروع از سوی رژیمی هستیم که سیاست‌هایش از بدو تآسیس‌ تاکنون مبتنی بر تجاوزگری، اشغالگری، سرکوبگری، زمین‌خواری و توسعه شهرک‌سازی در مناطق اشغالی بوده است. در چند روز اخیر هم شاهد بودیم که مقامات این رژیم اعم از رییس‌جمهور، نخست‌وزیر و اعضای کابینه در مقابل وجدان بیدار ملت‌ها با وقاحت تمام سخن از مجازات جمعی مردم غزه و ارتکاب جرایمی که در حقوق بین‌الملل جنایات جنگی خوانده می‌شود، کرده‌اند. جنایات متعدد این رژیم آپارتاید یک روی سکه و حمایت‌های غیرمشروط دول غربی از خشونت و ویرانگری بی‌حد ومرز این رژیم که خود را فراتر از همه‌ی اصول و قوانین بین‌المللی می‌داند، روی دیگر این سکه است که متاسفانه با سکوت سازمان‌های بین‌المللی و انفعال دول اسلامی همراه شده است.

 

بهرام بامری و اعصای طایفه بامری در جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان

در حالی که روزها از بمباران ناعادلانه و بی‌رحمانه نوار غزه می‌گذرد، اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی اسراییل به بمباران مناطق غیرنظامی، قطع آب، برق و جلوگیری از ورود کمک‌های انسان دوستانه به غزه محدود نشد و در اقدامی بی‌سابقه و به دور از انسانیت، بیمارستان المعمدانی غزه توسط این رژیم اشغالگر بمباران شد. رژیم کودک‌کشِ صهیونیستی بار دیگر اصالت حقیقی خود را به رخ جهانیان کشید. به گواه آمارها چنین اقدامی در تمامی جنگ‌های رخ داده در پنجاه سال گذشته بی‌سابقه بوده و چهارمین ارتش بزرگ دنیا، در عین ضعف و بیچارگی، دست به چنین اقدام بزدلانه‌ای زده است. این رژیم در هفتاد سال گذشته ثابت کرده است بیش از هر چیزی از مرگ می‌ترسد و امروز که بیش از هر زمانی به نابودی نزدیک شده است، راه دیگری جز نسل‌کشی، قتل عام و مبارزه با زنان و کودکان پیش روی خود ندیده است. ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین، اقدام وحشیانه رژیم کودک‌کش اسراییل را محکوم کرده و همبستگی خود را با گروه‌های مقاومت تا زمان پاک شدن نام رژیم جعلی از جغرافیای جهانی اعلام می‌دارد.

 

مهرالله سردارزهی و اعضای طایفه سردازهی در استان سیستان و بلوچستان

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا (نساء ۷۵)

بار دیگر جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن صدها نفر از مردم مظلوم فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌دفاع و پناه آورده به بیمارستان المعمدانی غزه، وجدان‌های بیدار را برای خاتمه دادن به عمر رژیم سفّاک صهیونیستی برانگیخته است. این جنایت مانند جنایت‌های مکرر این رژیم خونخوار و کودک کش در سکوت خفت بار و شرم آور قدرت‌های مستکبر دنیا و مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی رخ می‌دهد که مردم فلسطین ۷۵ سال است از حداقل حقوق خود محروم شده‌اند.همگام با همه آزادگان جهان و هم صدا با مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین این نسل‌کشی و جنایت غیر انسانی و ددمنشانه را محکوم می‌نماییم.

 

سردار حبیب گرگیج ؛ معتمدین و ریش سفیدان طایفه گرگیچ در استان سیستان و بلوچستان

بسم الله القاصم الجبارین

«قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ»

با آنها پيكار كنيد كه خداوند آنان را به دست شما مجازات می‌كند و آنها را رسوا می‌سازد و سينه گروهی از مؤمنان را شفا می‌بخشد[و بر قلب آنها مرهم می‌نهد]. آیه ۱۴سوره توبه بی‌حرمتی و تعرض به مسجدالاقصی، تلاش برای یهودی‌سازی این مسجد، جنایات مستمر اشغالگران و تجاوزات روز افزون، اعمال ضد مقدسات مسلمانان و آبرو و کرامت فلسطینی‌ها؛ همواره عواقب سنگینی به دنبال دارد و خداوند بزرگ را شاکریم که «طوفان‌الاقصی»، همان طوفانی است که بنیاد لرزان و مورد اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی، استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار را درهم خواهد شکست و عامل خاکستر شدن آمال و آرزوهای این رژیم‌های جنایتکار خواهد بود. امروزه قطعا یادآور سخن آینده‌نگرانه و قطعی ولی‌امر مسلمین است که فرمودند:«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهددید» و چه بسا نشان‌دهنده این است که دوران بزن در رو تمام شده و فلسطینیان، در پی بازپس‌گیری سرزمین‌های اجدادشان هستند و با امداد‌های الهی و اراده‌ی جوانان غیور و مبارز فلسطینی و پشتیبانی صادقانه دولت‌های مسلمان، هرچه زودتر شاهد پاک شدن این ننگ از صحنه جهان، فرار جنایتکاران از منطقه و بازگشت حق به حق‌دار باشیم.

 

مهدی نوابی خادم ایل بزرگ بامری در استان سیستان و بلوچستان

بسمه تعالی

إنّما السّبیل علی الّذین یظْلمون النّاس ویبْغون فی الْأرْض بغیْر الْحقّ أولئک لهمْ عذابٌ ألیم (سوره شوری آیه ۴۲)

بار دیگر چهره شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی با مرتکب شدن جنایت بزرگ و نسل کشی در بیمارستان المعمدانی آشکار شد و مقابل چشم دنیا یکی از هولناک ترین فجایع تاریخ رقم خورد. فاجعه دردناک با مردم مظلوم فلسطین و خانواده های داغدار این فاجعه همدردی نموده و آمادگی برای هرگونه کمک انسانی به این مسلمانان گرفتار در چنگال رژیم غاصب را اعلام می کند.

 

صاحبداد قلندرزهی و اعضای طایفه قلندرزهی در منطقه سراوان سیستان و بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحیم

هفت دهه جنگ و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین آثار زیانباری در منطقه غرب آسیا داشته، که حاصل آن کشته شدن، آوارگی و پناهندگی هزاران فلسطینی از جمله غیرنظامیان بوده است. در چند روز اخیر نیز افزایش حملات پی در پی رژیم منحوس به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی و … موجی از نگرانی ها و آوارگی را در بین مردم بی پناه غزه و کرانه باختری ایجاد کرده است. این بار روحیه ددمنشی و تجاوزگری رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده، از روی عجز و ناتوانی، علاوه بر تکرار ظلم ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان را مرتکب شود. این رژیم اشغالگر، با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر نقض قوانین بین المللی در عدم حمله به مراکز غیرنظامی، سبوعیت و وحشی گری خود را به معرض نمایش جهانی قرار داده و دلهای مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی تابی و انتقام نموده است. طایفه قلندرزهی ضمن اعلام همدردی و عزا با ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی و مسکونی در غزه را محکوم نموده و از نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، انتظار داریم، ضمن احقاق حق ملت مظلوم و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه، و محکوم نمودن این حملات، جلوی تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی را بگیرند.

 

عبدالعزیز مرادزهی و اعضای طایفه مرادزهی در استان سیستان و بلوچستان

رژیم صهیونیستی در طول حیات چند دهه‌ای خود همواره مردم ستمدیده فلسطین را آشکارا با سیاست‌های آپارتایدی، در معرض قتل و جنایت و قساوت قرار داده و کارنامه شوم این رژیم از ابتدا تاکنون مملو از نقض فاحش حقوق اولیه فلسطینیان، کشتار در سرزمین‌های اشغالی، تعرض به مسلمانان و هتک حرمت اماکن مقدس بوده است. آنچه امروز در غزه می‌گذرد مصداق بارز کشتار دست جمعی و جنایت علیه بشریت است. رژیم اسرائیل با بی اعتنایی نسبت به ده‌ها قطعنامه سازمان ملل که نقض سازمان یافته حقوق بین‌الملل و تداوم نقض حقوق بشر و حقوق بشردوستانه توسط این رژیم را محکوم کرده‌اند، به سیاست‌های نژادپرستانه در سرزمین‌های اشغالی ادامه داده و هیچ ابایی در کشتار مردم بی دفاع بویژه زنان و کودکان ندارد. اقدام مستقلانه اخیر از سوی گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین در دفاع از حقوق خود برگرفته از مقاومت چند دهه‌ای در برابر هتک حرمت مسجدالاقصی، ادامه شهرک سازی، تداوم سیاست کشتار و محاصره و تجاوزگری بوده و پاسخی مشروع از سوی یک ملت ستمدیده می‌باشد. تصمیمات و اقدامات اخیر فلسطینیان ریشه در اصل تعیین سرنوشت دارد و با تصمیم و ابتکار خودِ آنها صورت پذیرفته است.

 

محمدنور اسکندرپور(حیدرزهی) و اعضای طایفه حیدرزهی در استان سیستان و بلوچستان

بسم القاصم الجبارین

بار دیگر چهره شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی با مرتکب شدن جنایت بزرگ و نسل کشی در بیمارستان المعمدانی آشکار شد و مقابل چشم دنیا یکی از هولناک ترین فجایع تاریخ رقم خورد. اسرائیل غاصب ظلم را از حد گذراند و با بی رحمی هرچه تمام، بیمارستان مملو از زنان و کودکان زخمی را مورد هدف قرار داد. قلوب همه مسلمانان از این جنایت وحشتناک جریحه دار شد و هیچ مسلمانی نمی‌تواند این صحنه های به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان بی پناه را ببیند و سکوت کند. همه مسلمانان باید در مقابل این جنایت هولناک قیام کنند و به موجودیت اسرائیل جنایتکار پایان دهند. ضمن محکوم نمودن این فاجعه دردناک با مردم مظلوم فلسطین و خانواده های داغدار این فاجعه همدردی نموده و آمادگی خود برای کمک رسانی به این مسلمانان گرفتار در چنگال رژیم غاصب را اعلام می کند.

 

سردار احمدرضا سیاهانی و اعضای طایفه در استان سیستان و بلوچستان

این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است. ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است. جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم می‌باشد. ما این اقدامات ضد حقوق بشری که خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک انسانی است را محکوم می‌نماییم و اعلام می‌داریم ترکیدن بغض چندین ساله ملت مسلمان و استوار فلسطین که در روز‌های گذشته تحت عنوان طوفان الاقصی نمایان شد و بزرگترین ضربه حیثیتی را به هیبت پوشالی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی نمایان ساخت، اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم کودک کش است.

 

حاج بهادر خان عیسایی و اعضای طایفه شهلی بر در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ ﴿الصف ۴﴾

همانا خداوند دوست می‌دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می‌کنند و همچون بنایی ساخته‌شده از سرب ، استوار هستند. صحنه‌های درخشان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و حضور میدانی، خودجوش و متکی بر اسلام، قدرت عظیمی را بر رگ‌های مسلمانان تزریق کرده است. غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات غرورآفرین و عزت‌بخش طوفان‌الاقصی که فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاوت بوده است، نشان از آن دارد که با فتح قله فاصله کمی داریم و خستگی ممنوع است. این روزها که شاهد جنایت‌های وحشیانه و بی‌سابقه رژیم غاصب صهیونیستی هستیم، و صحنه‌های عجیب و تکان دهنده‌ای همچون بمباران مناطق شهری و بویژه مراکز درمانی و آموزشی و… را شاهد‌ایم و البته این نگارگری‌ها جز از جهود و صهیونیست‌ها و فرزندان آن‌ها همچون داعش و منافقان بر نمی‌آید.

 

دوستمحمد جمشیدزهی و اعضای طایفه جمشیدزهی در سیستان و بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحیم

تحولاتی که از یک هفته گذشته و در پی حمله گروه اسلامی حماس به اسراییل در روز ۷ اکتبر و در پنجاهمین سالگرد جنگ اعراب و اسراییل در سال ۱۹۷۳ در سرزمین های اشغالی و علی‌الخصوص در باریکه غزه در جریان است، نمونه آشکاری از عزم رژیم اشغالگر اسراییل در کشتار زنان و کودکان، تخریب منازل مسکونی، انهدام کامل زیرساخت‌های سرزمین فلسطین و نسل‌کشی فلسطینیان است. وجدان انسانهای عدالتخواه جامعه جهانی کاملا بر این نکته آگاه است که تاریخ طولانی‌ترین منازعه در خاورمیانه به عنوان حساس‌ترین منطقه جهان از روز ۷ اکتبر ۲۰۲۳ آعاز نمی‌شود و در واقع تحولات این روز، واکنشی به خشم انباشته ملتی است که ۷۵ سال پیش با تصمیم ظالمانه قدرت‌های بزرگ و جنایت گروه‌های تروریستی «هاگانا و ایرگون» از حق داشتن سرزمین خود محروم شد و جایش را دولت غاصبی به نام اسراییل گرفت؛ جنایتی که تاکنون ادامه دارد. رفتار سبعانه رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم فلسطین طی دوران ۷۵ ساله اشغالگری و از جمله در منازعه اخیر به نحو روشنی «نقض آشکار تمامی اصول حقوق بین‌الملل» از جمله نقض ممنوعیت استفاده از زور مندرج در بند ۴ ماده ۲ منشور ملل متحد، «تعهدات عام‌الشمول»، «قواعد آمره»، «اصول عام انسانیت» و «حقوق بشر» است.

 

سردار ملک دکالی و ریش سفیدان و معتمدین طایفه دکالی در استان سیستان و بلوچستان

إِلَّا الَّذینَ آمَنوا وَعَمِلُوا الصّالِحاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثیرًا وَانتَصَروا مِن بَعدِ ما ظُلِموا وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

اکنون‌ وظیفه انسانی هر فرد آزاده با هر دین و مذهب متفاوت شده است، هر انسان با وجدان نمی تواند نسبت به این جنایت دردناک بی تفاوت باشد، سران کشورهای اسلامی نیز باید از این وضع خارج شده و در گام نخست در دفاع از این ملت ستمدیده ارتباط خود را با این رژیم کودک کش قطع نموده و بجای قطعنامه و بیانیه اقدام عملی نمایند تا تاریخ نام آنها را در ردیف این جانیان بی رحم قرار ندهد. امروز سکوت در برابر این جنایت جایز نیست و اعلام انزجار و دفاع لازم و ضروری می باشد. طبق وعده خداوند متعال زمان فتح و پیروزی نزدیک است و ان شاءالله اسرائیل و اربابانش بزودی به زوال و نابودی خواهند رسید و جبهه مقاومت با وحدت و همدلی و توکل به خدا پیروز خواهند شد.

 

بزرگان ؛ معتمدین و ریش سفیدان طایفه درازهی در استان سیستان و بلوچستان

هفت دهه جنگ و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین آثار زیانباری در منطقه غرب آسیا داشته، که حاصل آن کشته شدن، آوارگی و پناهندگی هزاران فلسطینی از جمله غیرنظامیان بوده است در چند روز اخیر نیز افزایش حملات پی در پی رژیم منحوس به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی و … موجی از نگرانی‌ها و آوارگی را در بین مردم بی پناه غزه و کرانه باختری ایجاد کرده است. این بار روحیه ددمنشی و تجاوزگری رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده، از روی عجز و ناتوانی، علاوه بر تکرار ظلم‌ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان را مرتکب شود. این رژیم اشغالگر، با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر نقض قوانین بین المللی در عدم حمله به مراکز غیرنظامی، سبوعیت و وحشی گری خود را به معرض نمایش جهانی قرار داده و دل‌های مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی تابی و انتقام نموده است. ضمن اعلام هم‌دردی و عزا با همه ملت‌های عدالت جو و حقیقت خواه و ملت‌های مسلمان به ویژه ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی در غزه را محکوم نموده و از نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، انتظار داریم، ضمن احقاق حق ملت مظلوم و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه، و محکوم نمودن این حملات، جلوی تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی را بگیرند.

 

سردار علی شیرانی و معتمدین و ریش سفیدان طایفه شیرانی در استان سیستان و بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات بزرگ و غافلگیر کننده‌ مبارزان فلسطینی که در تاریخ منازعات این کشور با اسرائیل بی‌سابقه است، جدا از حواشی آن، بیانگر حقیقتی غیر قابل کتمان است که مسئله‌ فلسطین جز با راه‌حل‌های عادلانه پایان یافتنی نیست. نمی‌توان سرزمین و خانه و کاشانه‌ ملتی را مرحله به مرحله با توسل به زور و خشونت از صاحبان آن گرفت و آواره‌شان کرد تا آنجا که قریب به سه میلیون انسان را در قطعه‌ای به اندازه یک شهر کوچک و محروم از بسیاری از مواهب زندگی، زندانی و از حق استقلال و زیست شرافتمندانه محروم ساخت و همچنان در امنیت به سر برد. ضمن انتقاد شدید نسبت به بی‌عملی مجامع و نهادهای بین‌المللی در برابر دهه‌ها ظلم، خشونت و تضییع کرامت انسانی ساکنان اصلی سرزمین‌های اشغالی، از نهادهای مستقل حقوق‌ بشر می‌خواهیم در برابر این جنایت و نسل‌کشی سیستماتیک با صدای بلند اعتراض کنند.

 

سردار چنگیر نوابی و اعضای طایفه بزرگ بامری در استان سیستان و بلوچستان

«بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

‏ قال الله تعالی: وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ (آیه ۲۲ سوره سجده)

رژیم صهیونیستی بعد از شکست بی‌سابقه و مفتضح امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و نظامی خود در عملیات غافلگیرانه و غرورآفرین «طوفان الاقصی»، در اقدامی جنون‌آمیز مردم مظلوم غزه را هدف و سیاست نسل‌کشی و کوچاندن مردم از خانه‌های خود را در دستورکار قرارداده است. هدف قرار دادن بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مناطق مسکونی از راه دور و با توپخانه و جنگنده‌ها و بمب‌های غیرمتعارف و ممنوعه و قطع آب و برق مردم غزه در سکوت مرگ‌آلود مجامع بین‌المللی و نهاد‌های حقوق بشری نه تنها نمی‌تواند تصویر واقعی رژیم ضعیف و آسیب‌پذیر صهیونیستی را پنهان کند، بلکه بیش از پیش عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی از رویارویی مستقیم با نیروهای مقاومت را می‌نمایاند.

 

محمود خان مالکی و اعضای طایفه مالکی در استان سیستان و بلوچستان

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مانند روز روشن است اسرائیل رفتنی است. آینده‌نگری امام امت: “رژیم صهیونیستی در واقع یک رژیمی است که پایه‌های آن بشدّت سست است، رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است” این کودکان معصوم، این زنان مظلوم، و این پیران بی نوا؛ مگر چه می‌خواهند که این گونه ناجوانمردانه و وحشیانه به خاک و خون کشیده می‌شوند؟ اینان گناهشان چیست که باید جور حرص و طمع و آز پایان ناپذیر جنگ سالاران قدرتمدار را به دوش کشیده، طعمه گرگان مردم نمایی شوند که خواب آشفته تسلط بر جهان و سیطره بر نیل تا فرات را می‌بینند؟ آیا درک حق حیات مردم بی پناه غزه و فلسطین، و حق درمان درد‌ها و زخم‌های عمیق آنان، و حق آرامش و سکونت در زیر سقف خانه‌های موروثی وطنشان، این قدر برای مدعیان حقوق بشر ثقیل و سنگین است که متجاوزان خونخوار اسرائیلی از بی گناهان مورد تهاجم تمیز داده نمی‌شود، و در این واقعه عظیم یا سکوت کرده، یا هردو سوی ماجرا به آرامش و خویشتن داری دعوت می‌شوند، و یا با وقاحت تمام برای مظلومیت متجاوزان صهیونیست اشک تمساح ریخته می‌شود؟ بی تردید ضرورت تبیین مرز‌های حق و باطل و تشخیص قبیله متجاوز از امت مورد تهاجم، مسئولیت غیر قابل انکار همه اندیشمندان و صاحب نظران آزاده جهان و قاطبه هنرمندان فرهیخته ایران اسلامی است که همواره در کنار مظلومان و در برابر ظالمان ایستاده، پرچم مقاومت بر افرازند و نور امید به تطهیر سرزمین قدس از لوث وجود صهیونیسم در دل مظلومان جهان همچنان روشن بدارند اکنون تاریخ ورق خورده و مانند روز روشن است که اسراییل رفتنی است.

 

برکت خان میرمرادزهی و ریش سفیدان طایفه میرمردازهی در استان سیستان و بلوچستان

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

«ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/60)

آرى اگر کسى، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم­ کننده را) عقوبت کند، و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى گمان وى را کمک خواهد کرد، و خداوند بخشنده اى آمرزگار است. پس از ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی، رژیم کودک­ کش صهیونیستی از یک سو دیوانه­ وار و به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه­ روزی با اقسام سلاح­ های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب­ های فسفری، خانه­ های فلسطینیان را بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه تخریب کرد و با قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و مواد اولیّه، اقدام به مجازات دسته­ جمعی ساکنان این منطقه محروم کرده و از سوی دیگر با مظلوم­ نمایی و گزارش­ های نادرست و حتی تصویرسازی مزورانه سعی در مظلوم­ نمایی و تطهیر هیولای دیوسیرت رژیم کودک کش نموده است.

 

 سردار و اعضای طایفه بزرگ حوت در استان سیستان و بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام انزجار از جنایات صهیونیست های غاصب. ( وقضینا إلی بنی إسرائیل فی الکتب لتفسدن فی الارض مرتین ولتعلن علوا کبیرا) تاکنون حدود ۷دهه از جنایات فرزندان خنزیر صفت یهود علیه مردم ستمدیده فلسطین و مقیم های اصلی این دیار می گذرد. این همه ظلم وستیز کم بود که یهود خونخوار بر بیماران و غیر نونهال و نوجوان تحت مداوای بیمارستان غزه حمله هوایی کرده وآنها را به خاک خون کشید. حوت این حمله ظالمانه که برمردم غزه روا داشته شده را با شدت تمام محکوم می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super