نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان/ ظرفیت فرهنگی شهرستان سراوان مورد توجه قرار بگیرد

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان/ ظرفیت فرهنگی شهرستان سراوان مورد توجه قرار بگیرد

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان گفت: شهرستان سراوان از دیرباز به عنوان شهری فرهنگی معروف بوده است و باید این جنبه همواره مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در دیدار سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد سراوان گفت: شهرستان سراوان از دیرباز به عنوان شهری فرهنگی معروف بوده است و باید این جنبه همواره مورد توجه قرار گیرد و از ظرفیت فرهنگیان، دانشگاهیان، علما و ریش سفیدان غافل نشده و به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

امام جمعه زاهدان افزود: جایگاه مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت دارای اقتضائات خاص خود می باشد از جمله اینکه باید جایگاه پدری حفظ و با طیف های مختلف در شهرستان ارتباط برقرار شود.
آیت‌الله محامی بیان داشت: هنگام بروز اتفاقات مختلف باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بر کار مسلط و اقدامات روزانه خود را بر اساس اهداف مدنظر تنظیم کنیم.
وی ارتباط بیشتر دفاتر شهرستانی با بخش های مختلف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان را خواستار شد و اظهار داشت: اولویت بندی امور و سپس برنامه ریزی جهت انجام از دیگر موارد مهمی است که تا حدود زیادی در عملکرد ما تاثیر گذار است.
همچنین در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان به بیان گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت و گفت: تکمیل شناسنامه مساجد، بازدید از نقاط مختلف و نیز برگزاری جلسات صلح و سازش از جمله اقدامات شاخص دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان طی ماه های اخیر می باشد.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super