نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان مطرح کرد/تسریع در رسیدگی به پرونده تخلفات احتمالی شهرداری زاهدان نماینده مقام معظم رهبری در استان

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان مطرح کرد/تسریع در رسیدگی به پرونده تخلفات احتمالی شهرداری زاهدان
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان گفت: جایگاه نماینده مقام معظم رهبری در مقام قضاوت نیست اما پیگیری لازم در خصوص تسریع رسیدگی به پرونده تخلفات احتمالی در شهرداری زاهدان را از دستگاه‌های قضایی انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در دیدار جمعی از کارکنان شاغل و بازنشسته شهرداری زاهدان که به بیان گلایه‌های خود در خصوص عملکرد نامناسب شهردار سابق زاهدان پرداخته و خواهان تسریع در رسیدگی به پرونده تخلفات نامبرده در دستگاه های نظارتی و بازرسی بودند، اظهار داشت: در گذشته نیز گلایه‌های زیادی در خصوص عملکرد و برخی قانون شکنی ها در شهرداری زاهدان مطرح شده است.


امام جمعه زاهدان افزود: در دیدار های صورت گرفته با شهردار سابق زاهدان همواره به بیان گلایه های مردم پرداخته و بیان کردیم که عملکرد شهرداری چندان در چهره شهر زاهدان دیده نمی‌شود.
آیت‌الله محامی بیان داشت: یکی از تاکیدات ما نسبت به شهرداری زاهدان حضور در بین مردم و بیان عملکردها بود که متاسفانه اقناع عمومی صورت نگرفت.
وی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در مقام قضاوت نیست اما پیگیری لازم در خصوص تسریع رسیدگی به پرونده تخلفات احتمالی در شهرداری زاهدان را از دستگاه های قضایی انجام خواهیم داد.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super