نماینده مقام معظم رهبری در استان بر لزوم پیگیری جدی مصوبات سفر مدیر حوزه‌های علمیه کشور به استان تاکید کرد

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد
لزوم پیگیری جدی مصوبات سفر مدیر حوزه‌های علمیه کشور به استان

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان بر لزوم پیگیری مصوبات سفر گذشته و مصوبات جدید سفر جاری مدیر حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان  سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در نشست مدیر حوزه‌های علمیه کشور با مدیران، معاونین و اساتید حوزه‌های علمیه استان با اشاره به 80 مصوبه سفر گذشته آیت‌الله اعرافی به استان، اظهار داشت: مصوبات سفر گذشته خیلی امیدبخش بود که در صورت تحقق، عامل ارتقاء کمی و کیفی حوزه‌های علمیه استان می‌شد اما مشکلاتی در مسیر تحقق آنها وجود دارد که امید است در سفر جدید، این مشکلات پیگیری و مصوبات جدید نیز با جدیت مطرح شود.

در ادامه آیت‌الله علیرضا اعرافی اظهار داشت: در حال حاضر 200 سند برای 20سال کاری آینده حوزه‌های علمیه کشور تدوین شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به پیشرفت‌های حوزه‌های علمیه و موارد در دستور کار در راستای ارتقاء و توسعه کمی و کیفی این مراکز، خاطر نشان کرد: هم اکنون بیش از 100کلاس درس خارج غیر از قم در سطح مراکز حوزه‌های علمیه نقاط مختلف کشور با حضور اساتید برجسته و مجرب برپا می‌شود.

امام جمعه قم در ادامه به تشریح برنامه‌ها و اهداف حوزه‌های علمیه پرداخت و به سوالات، درخواست ها پاسخ و قول پیگیری و حل برخی از مشکلات را نیز داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super