امام جمعه اهل سنت سراوان:برای ریاست قوه قضاییه دعای خیر و آرزوی موفقیت داریم

امام جمعه اهل سنت سراوان:
برای ریاست قوه قضاییه دعای خیر و آرزوی موفقیت داریم
مولوی سید عبدالصمد ساداتی گفت: در کشوری غنی به مانند ایران چرا جوان بلوچ و غیر بلوچ ایرانی برای امرار معاش مجبور به سوخت کشی و شغل های کاذب باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت  سیستان و بلوچستان؛ مولوی سید عبدالصمد ساداتی در فرازی از در مراسم نماز جمعه اهلسنت سراوان (۷تیر۹۸)اظهار داشت : تا زمانی که برای معضلاتی چون فقر و بیکاری چاره ای اندیشیده نشود ، شغل های کاذب ادامه خواهد داشت.


مدیر دارالعلوم سراوان(زنگیان) افزود: سوال اینجاست در کشوری غنی به مانند ایران چرا جوان بلوچ و غیر بلوچ ایرانی برای امرار معاش مجبور به سوخت کشی و شغل های کاذب باشد.
مولوی سید عبدالصمد ساداتی در بخشی از سخنان با اشاره به اهمیت عدالت در اسلام و لزوم آن در جامعه بشری گفتند: در جوامع بشری ،عدالت زیر بنای همه امور زندگی است از این جهت الله متعال که اسلام را دین جهانی همه ملتها قرار داده ؛ در امور عبادی تا معاشرتی و همزیستی و معاملات ، عدالت را ملاک قرار داده است و یکی از وظایف مهم پیامبران بیان شده است.
امام جمعه اهلسنت سراوان افزود: هرگاه در عدالت و قسط خدشه وارد شود جای آن را تبعیض و نابرابری و در نتیجه ناامنی می گیرد از این جهت در دنیا قوه قضائیه بر عملکردها نظارت می کند تا مطابق قوانین باشد و نیز حق کسی ضایع نگردد ،ظلم و باطل ریشه کن شود تا همه سطوح جامعه در امنیت و عدالت زندگی کنند.

مولوی ساداتی همچنین در سخنانی با اشاره به اینکه ” ۷ تیر در تقویم ملی شهادت آیت الله دکتر بهشتی اوّلین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی و روز قوه قضائیه نامگذاری شده است” گفتند: تضمین عدالت و گسترش صلح و آزادی های مشروع رسالت قوه قضاییه است .
امام جمعه اهلسنت سراوان افزود: مبارزه با فساد اداری و اقتصادی خواسته ملی و مورد انتظار مردم است ، موفقیت مدیران دستگاه قضایی در پاسداری از حقوق مردم و احقاق حق ستمدیدگان جامعه است.
مولانا ساداتی ابراز داشتند: برای ریاست قوه قضاییه که احقاق حقوق عامه و رسیدگی عادلانه را رویکرد خود در دستگاه قضایی اعلام کرده اند و برای دست اندرکاران در این هدف ارزشمند دعای خیر داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super