پیام حضرت آیت الله سلیمانی در پی ارتحال ملکوتی عالم جلیل القدر حاج شیخ محمود بیانی

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ در پی ارتحال ملکوتی امام جمعه اسبق زابل عالم جلیل القدر ، ابوالشهید حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمود بیانی ، حضرت آیت الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت به پیشگاه مقدس امام زمان (عجج ) ، رهبری معظم انقلاب ، حوزه های علمیه ، سلسله جلیله ی روحانیت ، از عموم مردم استان خاصه مردم شریف سیستان دعوت نمود در مراسم تشییع پیکر این عالم فرزانه که در روز شنبه 97/07/07 در ساعت 15 از محل مصلای المهدی شهر زابل شرکت فرمایند . 

متن کامل پیام حضرت آیت الله سلیمانی به شرح ذیل اعلام گردید .

                     بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات المومن الفقیه ثلم فی‌الاسلام ثلمة لایسد‌ها شیء

ضایعه ­ی ارتحال عالم جلیل‌القدر، ابوالشهید، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمود بیانی(طاب ثراه) سبب تاثر و اندوه فراوان شد.

آن عالم ربانی که از چشمه علم و فقاهت حوزه علمیه نجف اشرف سیراب گشته بود و عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در سنگر امامت جمعه و خدمت به مردم مؤمن و متدین زابل سپری نمود، پس از تحمل رنج و بیماری در مشهد مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس امام زمان (ارواحنافداه) ، رهبری معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، عموم مردم استان خاصه مردم شریف سیستان، سلسله­ ی جلیله­ ی روحانیت، شاگردان و ارادتمندان آن روحانی وارسته و به ویژه بیت مکرم ایشان، از درگاه خداوند منّان علوّ درجات وی را مسئلت می‌نمایم .

امید است با شرکت در تشییع پیکر این عالم فرزانه که در روز شنبه مورخ 97/07/07 در ساعت15 از محل مصلای المهدی شهر زابل از مقام علم و فقاهت و خدمتگذاران به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) تجلیل به عمل آورید.

                                                                                                                        عباسعلی سلیمانی

                                                                                                 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super