استاد مدرسه علوم دینی زاهدان : تفرقه و چند دستگی هدفی است که دشمن دنبال رسیدن آن است بدین جهت ما باید بسیار مراقب باشیم

استاد مدرسه علوم دینی اهل سنت زاهدان : تفرقه و چند دستگی هدفی است که دشمن به دنبال رسیدن به آن است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ مولوی اعظم ریگی مدرس حوزه های علمیه اهل سنت در واکنش به اظهارات سخیف رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل نسبت به جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: دولت آمریکا با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ضربه ای بزرگ بر پیکره اش احساس نمود و به همین جهت کینه جمهوری اسلامی ایران را از بدو تاسیس آن به دل گرفت.
استاد مدرسه علوم دینی حمادیه زاهدان در ادامه افزود: درست است که دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران با انقلاب اسلامی شروع شد اما تاکنون ادامه دارد و به لطف خداوند متعال به مثل گذشته در این دشمنی بازنده ماجرا ایالات متحده آمریکاست.
وی افزود: آمریکایی ها با ارائه پیشنهادهایی در صدد فریب اذهان عمومی جهان و ایران می باشند اما همگان می دانند که آمریکایی ها اهل وفای به عهد نمی باشند.
مولوی ریگی با توصیف رئیس جمهور فعلی آمریکا به فردی شبه دیوانه ابراز داشت: آقای ترامپ به هیچ وجه انسان نرمالی نیست.
وی با اشاره به لزوم وحدت و همدلی بیش از پیش در میان مردم و مسئولین ابراز داشت: اگر مردم، احزاب و مسئولین همدل و همزبان باشند هیچ آسیبی به کشور نخواهد رسید.
وی افزود: تفرقه و چند دستگی هدفی است که دشمن به دنبال رسیدن به آن است بدین جهت ما باید بسیار مراقب باشیم تا اسباب سوء استفاده دشمن را فراهم نیاوریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super