نشست شورای اداری شهرستان ایرانشهر با حضور نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

نشست شورای اداری شهرستان ایرانشهر با حضور نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

آیت‌الله محامی، نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری شهرستان ایرانشهر شرکت نمود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان،آیت‌الله محامی، نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان، در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر که با حضور مسئولین و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان شهرستان برگزار شد عنوان کرد: فرصت مسئولیت و خدمت همیشگی نیست و باید آن را غنیمت بشماریم تا در پایان راه بین خود و خدایمان کارنامه‌ای مطلوب داشته باشیم.

️ امام جمعه زاهدان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) افزود: “حاسِبوا أنْفُسَکُم قَبلَ أنْ تُحاسَبوا” هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید به حساب خود رسیدگی و ارزیابی عملکرد داشته باشد قبل از اینکه عملکردش را مورد رسیدگی قرار دهند.

️آیت‌الله محامی بیان داشت: طبیعتا انسان باید سرمایه خود را به بهترین وجه و با حداکثر بهره‌وری استفاده کند و سوال اینجاست که آیا عمر خود را با بهترین کار صرف کرده‌ایم.

️وی ادامه داد: هر یک از امورات باید برنامه‌‌ریزی و اولویت بندی شود و نکته قابل توجه این است که در کنار انجام پروژه‌های زیرساختی نباید از کارهای کوچک زودبازده غافل شوید.

️امام جمعه زاهدان تصریح کرد: در طول سالهای اخیر از زمان دولت قبل تا دولت فعلی پروژه‌های خوبی در شمال و جنوب استان انجام و سیستان و بلوچستان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است اما با عنایت مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان و ارجاع کار به رئیس جمهور، خدمت‌رسانی به مردم شتاب بیشتری گرفته و باید این فرصت را قدر بدانیم.

️نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بنده همواره تاکید داشته‌ام که امنیت پیش نیاز هر کاری است و نباید اجازه دهید در سیستان و بلوچستان آشوب ایجاد شود چرا که اگر امنیت آسیب ببینید ما دچار مشکل خواهیم شد و شتاب پیشرفت‌ها در استان کاهش می‌یابد.

️وی عنوان کرد: خوشبختانه در شرایط کنونی دولت به استان سیستان و بلوچستان اهتمام ویژه دارد و امیدواریم با وجود استاندار جهادی و فرمانداران جوان در شهرستان ها به مردم خوب استان خدمات بیشتر و بهتری ارائه شود‌.

️آیت‌الله محامی با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: طبیعتا نظام اسلامی باید امانت مردم را حفظ و بر سلامت انتخابات با کمال بی طرفی تحفظ کند و در مقابل مردم نیز به صورت آگاهانه انتخابی شایسته داشته‌ باشند.

️وی ادامه داد: اگر انتخاب ما با چشمان بسته و بر اساس گرایش‌های قومی و قبلیه‌ای صورت گیرد نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت.

️امام جمعه زاهدان گفت: از زمان ماموریت جدید در سیستان و بلوچستان در جایگاه نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت عنوان کردم که اگر عنوان مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت است باید از اهل سنت نیز در تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و اجرای امورات مشارکت بگیریم.

️وی افزود: کارهایی را شروع کرده و برخی از علما را به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان دعوت کردیم و در موارد خاص عنوان کردیم که مسئولین نهاد باید تلفیقی از شیعه و اهل سنت باشند به گونه‌ای که اگر مدیر اهل سنت است معاون و همکارانی از میان شیعیان داشته باشد و یا بالعکس اگر مدیر از میان شیعیان باشد معاون و همکاران او از میان اهل سنت انتخاب شوند و کار را به صورت تلفیقی پیش ببرند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super