روش رهبری مقام معظم رهبری در جنگ اقتصادی و فرهنگی، برگرفته از روش امام راحل در جنگ تحمیلی است

روش رهبری مقام معظم رهبری در جنگ اقتصادی و فرهنگی، برگرفته از روش امام راحل در جنگ تحمیلی است

مولوی دهقان بیان کرد: گرچه امروزه نوع و مدل جنگ تغییر کرده و جنگ اقتصادی و فرهنگی جایگزین جنگ تحمیلی شده است، اما سیره و روش رهبری مقام معظم رهبری در مواجهه با دشمنان، مواضع بین المللی و ….، الگو گرفته از روش و مدل رهبری امام راحل می باشد و در رهبری ایشان متجلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛مولوی عبدالعزیز دهقان امام جمعه اهل سنت بخشان شهرستان سراوان در مصاحبه با رابط خبری ما به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: گرچه امروزه نوع و مدل جنگ تغییر کرده و جنگ اقتصادی و فرهنگی جایگزین جنگ تحمیلی شده است، اما سیره و روش رهبری مقام معظم رهبری در مواجهه با دشمنان، مواضع بین المللی و ….، الگو گرفته از روش و مدل رهبری امام راحل می باشد و در رهبری ایشان متجلی است.
وی خاطرنشان کرد: الگو و سرچشمه شهدای دفاع مقدس که جان و مال خود را با ریختن خون های خود فدای هدفی ارزشمند کردند، امام حسین علیه السلام، شهدای کربلا و الهام گرفته از شهدایی است که در غزوات مختلف در کنار رسول خدا به شهادت رسیدند؛ فلذا پشتوانه ی دینی و اعتقاد قوی می تواند چنین افرادی را تربیت کند.
مولوی دهقان افزود: شهدای دفاع مقدس جان دادن برای وطن را افتخاری برای خود می دانستند؛ به طوری که در بین شهدا نوجوانان ۱۲-۱۳ سال تا پیرمرد های ۷۰-۸۰ ساله حضور داشتند و با مقاومت در مقابل جبهه باطل، جان خود را فدای کشور و اسلام کردند.
وی اظهار داشت: درسی که میتوان از شهید و شهادت گرفت، درس ایثار، شجاعت، اتصال به ذات خدای متعال، از خود گذشتگی و از دین نگذشتن و همه را در سبد اخلاص گذاشتن است تا اسلام زنده بماند.
مولوی دهقان در پیشنهاد خود به جوانان نسل امروز گفت جوانان و نوجوانان باید شهدای صدر اسلام، شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهند و سعی کنند با آنها مأنوس شوند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super