نسل جوان امروز، با رفتن به مناطق جنگی، یاد شهدا را زنده نگه دارند

نسل جوان امروز، با رفتن به مناطق جنگی، یاد شهدا را زنده نگه دارند

مولوی مقدسیان گفت: نسل جوان و نوجوان جامعه امروزی ما باید به مناطق جنگی رفته و از نزدیک سرزمین های دفاع مقدس را مشاهده کنند و یاد و خاطره شهدا را همواره زنده نگه دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند جلگه شهرستان دلگان، در مصاحبه با رابط خبری ما به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: نسل جوان و نوجوان جامعه امروزی ما باید به مناطق جنگی رفته و از نزدیک سرزمین های دفاع مقدس را مشاهده کنند و یاد و خاطره شهدا را همواره زنده نگه دارند.
وی خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان برای شناخت بهتر شهدا، باید از کتاب زندگینامه و خاطرات شهدا بیشتر استفاده کرده و مطالعه کنند و همچنین از بزرگان و رزمندگانی که امروزه زنده هستند و در آن زمان حضور داشته اند، تجربه نگاری کنند.
مولوی مقدسیان اظهار داشت: در بین شهدای دفاع مقدس در کنار شهیدان شیعه شهدای اهل سنت هم مشاهده میشوند و علمای اهل سنت همچون علمای شیعه وظیفه دارند تا در تریبون های خود، رشادت ها، فداکاری ها و پر پر شدن شهدا را که برای آرامش و امنیت این سرزمین و حفظ اسلام بوده است را بیان و همواره به جوان ها یادآوری کنند؛ به خصوص در نماز های جمعه و محفل ها و دیگر برنامه های سخنرانی.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super