جوانان سیره امام حسن مجتبی(ع) را مطالعه کنند

مولوی شمس الحق اظهار داشت: ایشان این پیام را به مردم منتقل کردند که برای نجات از فتنه ها گاهی نیاز به عبور از حق خویش است؛ از مردم به خصوص جوانان می‌خواهیم تا زندگی آن حضرت را مطالعه کرده و الگوی خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛ مولوی شمس الحق دامنی امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله ایرانشهر در مصاحبه با رابط خبری ما به مناسبت سالروز شهادت امام حسن مجتبی گفت: دو امام حسن و حسین علیهم السلام نسبت به دیگر اهل بیت و سحابه، ویژگی های بارز و منحصر به فرد تری داشته و از نزدیکترین افراد به رسول خدا صلی الله علیه و آله هستند؛ به همین دلیل بیشتر از هر کسی نسبت به منش و سیره رسول خدا آگاه بوده و به آنها عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد که نبی مکرم اسلام در زمان حیات خود فرمودند امام حسن فردی است که صلح و آرامش را بین امت برقرار می سازد؛ می‌بینیم که امام حسن برای رسیدن جامعه به آرامش از خود و حق خویش گذشت و از بروز اختلاف پرهیز می کردند.
مولوی شمس الحق افزود امام حسن مجتبی مجاهد و عالم دینی و محل وثوق و رجوع مسلمانان در امت بود.
وی اظهار داشت: ایشان این پیام را به مردم منتقل کردند که برای نجات از فتنه ها گاهی نیاز است تا از حق خود عبور کرد؛ از مردم به خصوص جوانان می‌خواهیم تا زندگی آن حضرت را مطالعه کرده و الگوی خود قرار دهند.

انتهای خبر /

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super