نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان/ برپایی امر به معروف و نهی از منکر عامل اقامه سایر واجبات

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان گفت:
طبق روایات نقل شده بر پا داشتن امر به معروف و نهی از منکر عامل بر پایی سایر واجبات و در مقابل عدم رعایت آن عامل فراموشی و ترک سایر فرایض الهی خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در دیدار دبیر و معاونین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان گفت: طبق روایات نقل شده بر پا داشتن امر به معروف و نهی از منکر عامل بر پایی سایر واجبات و در مقابل عدم رعایت آن عامل فراموشی و ترک سایر فرایض خواهد شد.


امام جمعه زاهدان خواستار مشخص شدن خروجی و نتیجه کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان شد و افزود: باید دید که بین حضور و یا عدم حضور ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان چه تفاوتی وجود دارد و خروجی کار به چه شکل است.
آیت الله محامی ادامه داد: ارائه گزارش از خروجی و محصول کار دو فایده به دنبال دارد ابتدا اینکه در صورت عملکرد مناسب عامل ایجاد قوت قلب و دوم اینکه باعث سنجش کار و شناسایی نقاط قوت و ضعف خواهد بود.
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه نباید به ثمرات کم اکتفا کنیم اظهار داشت: افزایش ساختار سازمانی دردی دوا نمی کند مگر اینکه با نفرات مردمی همراه باشد و باید کاری کنیم تا مردم در این جهت احساس مسئولیت کرده و این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
آیت‌الله محامی خاطر نشان کرد: طبق بیان مقام معظم رهبری هر گاه جامعه از معارف اسلامی و مبانی دینی فاصله گرفته آسیب بیشتری دیده و هر گاه این فاصله کمتر شده به مراتب آسیب ها نیز کمتر شده است که وضعیت کنونی جامعه چندان مطلوب نیست و نیازمند تلاش برای بهبود اوضاع در عرصه های مختلف هستیم.
همچنین در ابتدای این ديدار محسن اکبری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان نیز به بیان ویژه برنامه های دهه اول ماه محرم پرداخت و گفت: ۱۰ روز نخست ماه محرم الحرام تحت عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که در مجموع طی این مدت ۳۵ برنامه محوری در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super