دیدار و طرح مسائل تعدادی از شهروندان استان با آیت‌الله محامی

دیدار و طرح مسائل تعدادی از شهروندان استان با آیت‌الله محامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در ابتدای این دیدار یکی از شهروندان به بیان مشکلات پیرامون اراضی تحت مالکیت خود پرداخت و مستندات را جهت پیگیری به نماینده ولی‌فقیه در استان ارائه نمود.


یکی دیگر از شهروندان استان نیز در این نشست خواستار پیگیری دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در خصوص امکان جابجایی و جابه‌جایی همسر خود به عنوان معلم آموزش وپرورش به مرکز استان شد.
در ادامه نیز یکی از زوج های جوان خواستار مساعدت مالی در امر ازدواج و معرفی به بخش های مختلف جهت اشتغال خود شدند.
همچنین یکی از متقاضیان تدریس در حوزه مشاوره خانوادگی به ارائه سوابق و مستندات در حوزه کاری خود پرداخته و خواستار معرفی از طریق دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان به قسمت مورد نظر شد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان نیز در پاسخ به درخواست هر یک از حاضران قول پیگیری داد و در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره هر بخش پرداخت.
آیت‌الله محامی با بیان این که اشتغال از مشکلات عمومی کشور و نیازمند برنامه ریزی از سوی مسئولان است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال از وظایف دفتر نماینده ولی‌فقیه نیست بلکه در موارد خاص و در صورتی که قانون شکنی رخ داده می توان پیگیری های لازم را به عمل آورد.
امام جمعه زاهدان خاطر نشان ساخت: بسیاری از افراد در زمان استخدام، متعهد به خدمت در نقاط محروم می شوند اما پس از گذشت چند سال به دنبال انتقال و جابجایی هستند که با توجه به کمبود نیرو در شهرستان‌ها چنین خواسته ای امکان پذیر نیست و دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان تنها می تواند بر اساس قانون و مقررات تعیین شده پیگیری های لازم را صورت دهد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super