فرزندان امام علی (ع)، سرمایه های گرانبهای اسلام

مولوی عارفی تصریح کرد: فرزندان حضرت علی علیه السلام، سرمایه های گرانبهای اسلام می‌باشند، به طوری که خود و فرزندانش برای سربلندی دین مبین اسلام، شربت شهادت را نوشیدند؛ به همین جهت بر ماست تا ایشان و فرزندانشان را الگوی خود قرار دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان،مولوی عبدالرحمان عارفی امام جمعه اهل سنت مسجد جامع خاتم الانبیاء نگار شهرستان چابهار در مصاحبه با رابط خبری ما به مناسبت عید سعید غدیر خم گفت: حضرت علی علیه السلام یکی از خلفای راشدین، پسرعموی پیامبر و داماد ایشان و پدر امام‌حسن و امام حسین علیهم السلام و اولین مردی است که به اسلام ایمان آورده اند.


وی خاطر نشان کرد تعلیم و تربیت امام علی توسط نبی مکرم اسلام و در دانشگاه ایشان صورت گرفته است و گفتار، عملکرد و رفتار حضرت علی طبق تعالیم رسول خدا بود.
مولوی عارفی تصریح کرد فرزندان حضرت علی علیه السلام، سرمایه های گرانبهای اسلام می‌باشند، به طوری که خود و فرزندانش برای سربلندی دین مبین اسلام، شربت شهادت را نوشیدند؛ به همین جهت بر ماست تا ایشان و فرزندانشان را الگوی خود قرار دهیم.
امام‌جمعه اهل‌سنت نگور اظهار داشت: حضرت رسول در جایی فرمودند که حضرت علی علیه السلام از من است و من از او هستم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super