نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان: شناسایی نیروهای شایسته اهل سنت، خدمت دوجانبه به نظام و منطقه است

نماینده مقام معظم رهبری در  استان سیستان و بلوچستان:
شناسایی نیروهای شایسته اهل سنت، خدمت دوجانبه به نظام و منطقه است
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان  گفت: شناسایی افراد شایسته و توانمند برای فعالیت در عرصه‌های مختلف خدمت ارزشمند دوجانبه به نظام و منطقه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی ، نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان ،  در دیدار مشاور استاندار در امور روحانیت اهل سنت با تاکید بر اهمیت شناسایی افراد شایسته و توانمند برای فعالیت در عرصه‌های مختلف به عنوان یک خدمت ارزشمند دوجانبه به نظام و منطقه، خطاب به این عالم اهل سنت اظهار داشت: تلاش کنید در سفرهای تان به نقاط مختلف استان، گروهی از علمای جوان، آماده به کار و تحصیل‌کرده را شناسایی کنید تا بتوان بر روی آنها سرمایه‌گذاری کرد و در آینده کارهای مهم را به آنها واگذار نمود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با اشاره به نیاز علمای اهل سنت استان به مهمانسرا در شهر زاهدان  اظهار داشت: برای تامین شرایط اسکان موقت علمای اهل سنت که برای امور علمی یا درمانی و… به شهر زاهدان سفر می‌کنند، راه‌اندازی یک مهمانسرا در دو بخش مجردی و متاهلی به‌عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌شود.
آیت‌الله محامی  ادامه داد: لزوم احداث چنین فضایی باید از سوی مشاور استاندار در امور روحانیون اهل سنت به نماینده عالی دولت در استان نیز منتقل شود.
وی با خطاب قرار دادن مولوی درازهی و تأکید بر نقش‌آفرینی مشاور استاندار در امور روحانیت اهل سنت به عنوان حلقه وصل و رابط دوسویه بین علما و نماینده ولی فقیه و استاندار، خاطر نشان کرد: برای تحقق این امر، سفر به نقاط مختلف استان و دیدار و گفتگو با علما باید در دستور کار قرار بگیرد.
شایان‌ ذکر است مولوی محمد صدیق درازهی، مشاور استاندار در امور روحانیت اهل سنت سیستان و بلوچستان در ابتدای این دیدار به بیان مسائل علمای اهل سنت استان پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super