مدیر امور روحانیون و مساجد نهاد: ما به عنوان یک مسلمان انقلابی هیچگاه فریب بازی های کودکانه سردمداران ایالات متحده آمریکا را نخواهیم خورد.

مدیر امور روحانیون و مساجد نهاد: ما  به عنوان یک مسلمان انقلابی هیچگاه فریب بازی های کودکانه سردمداران ایالات متحده آمریکا را نخواهیم خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت  سیستان و بلوچستان؛ مولوی عبدالغنی دهانی  در خصوص ابراز علاقه آمریکایی ها برای مذاکره مجدد با جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام و سیستم دفاعی کشور ابراز داشت: ایرانی ها در سایه سار رهبری فرزانه و تدبیر سنجیده مسئولانشان دیگر فریب وعده های دروغین آمریکایی ها را نخواهند خورد.

مدیر امور روحانیون و مساجد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در صورتی که آمریکایی‌ها تمایل به ارتباط گیری با جمهوری اسلامی ایران دارند می بایست تمامی تحریم ها را برداشته، خسارت هایی را که در طول تاریخ سیاسی‌شان به جمهوری اسلامی ایران وارد کرده اند را جبران کرده، از بازماندگان جنایاتشان در جمهوری اسلامی عذرخواهی کند و از خداوند متعال طلب مغفرت بابت قریب هفتاد سال خیانت به ایران عزیز طلب مغفرت و مسئلت کند؛ آنگاه شاید به حرفهایشان گوش فرا دهیم.

وی افزود: امام راحل به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به درستی آمریکایی‌ها را به شیطان بزرگ توصیف نمود؛ به همین منظور ما نیز به عنوان یک مسلمان انقلابی هیچگاه فریب بازی های کودکانه سردمداران ایالات متحده آمریکا را نخواهیم خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super