امام جمعه موقت زاهدان: فریضه امر به معروف و نه از منکر در جامعه ما مظلوم واقع شده است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی‌ از مسائلی که در جامعه ما مظلوم واقع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛  حجت الاسلام سید روح الله حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا موضوع بسیار مهمی است که باید همیشه خودمان و دیگران را به این امر مهم سفارش کنیم.

وی با اشاره به اینکه تقوای الهی لازمه زندگی پاکیزه و اسلامی است، افزود: هفته پیش رو مصادف با شروع ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای است که باید برای مظلومیت آن غصه خورد، ادامه داد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی‌ از مسائلی که در جامعه ما مظلوم واقع شده است.

وی گفت: اگر در جامعه ای به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به درستی پرداخته شود و به آن توجه کافی شود آن جامعه آینده بسیار روشنی خواهد داشت و افراد آن سعادتمند می شوند.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: اما اگر در جامعه ای به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی توجهی شود قطعا بدی ها در آن جامعه بر خوبی ها مسلط می شوند و جامعه به تباهی کشیده می شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه در روز پایانی هفته دولت قرار داریم، افزود: هفته دولت بهترین زمان برای ارائه خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به مردم است.

امام جمعه موقت زاهدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: مسئولان دولتی باید ضمن جدی گرفتن نظارت ها بر رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه معیشت و مسائل اقتصادی حداکثر تلاش خود را به کار بگیرند.

وی با اشاره به روز مبارزه با تروریسم اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده که اولین قربانی ترور مردم ایران اسلامی هستند زیرا بیش از ۱۷ هزار شهید ترور از جمله کودکان قنداقی تا پیرمردان کهنسال در کشور ما دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super