ابلاغ پیام تسلیت نماینده مقام معظم رهبری در استان به خانواده مرحوم واحد بخش بادپا

حضور در مراسم تشییع جنازه و ابلاغ پیام تسلیت نماینده مقام معظم رهبری در استان به خانواده مرحوم واحد بخش بادپا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان؛ در پی درگذشت مرحوم واحد بخش بادپا (بلوچ) از معتمدین و ریش سفیدان منطقه دشتیاری شهرستان چابهار،شاعر بلوچ و فعال فرهنگی، اجتماعی منطقه آیت الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان هیئتی را برای عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان وی اعزام نمودند.
حجه الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی به نمایندگی از حضرت آیت الله محامی به اتفاق حسین قاسمی مدیر قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با حضور در منطقه دشتیاری و شرکت در مراسم تشییع تدفین آن مرحوم ابلاغ سلام و پیام تسلیت نماینده مقام معظم رهبری در استان را به خانواده، بازماندگان و مردم دشتیاری داشتند.
مراسم تشییع و تدفین مرحوم واحد بخش بادپا با حضور جمع کثیری از علماء و فرهنگیان  و مردم منطقه و معتمدین و ریش سفیدان منطقه دشتیاری و مناطق همجوار شرکت داشتند.
مهندس فاروق بادپا (فرزند مرحوم) نیز  در این مراسم مراتب تقدیر و تشکر بیت آن مرحوم ،بازماندگان، علماء، معتمدین و ریش سفیدان منطقه را از بذل توجه و محبت آیت الله محامی  نسبت به خودشان اعلام داشتند.
لازم بذکر است مرحوم واحد بخش بادپا ( بلوچ) پسر عموی مفتی محمد قاسم قاسمی و دکتر عبیدالله بادپا از اساتید مدرسه دارالعلوم مکی زاهدان بود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super