دیدار اقشار مختلف مردم با نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان دید و بازدید بزرگان و ریش سفیدان در عید سعید فطر از جمله سنت‌های حسنه و پسندیده مردم سیستان و بلوچستان می باشد ،همه ساله به مناسبت اعیاد اسلامی از جمله عید فطر و عید قربان بزرگان و ریش سفیدان و معتمدان قبایل و طوایف شیعه و سنی با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان دیدار می‌کنند.

 


آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن خوش آمد گویی و تبریک عید سعید فطر به جمع حاضر و تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی رحمت الله علیه و قیام خونین ۱۵ خرداد خطاب به جمع حاضر ابراز داشت: عید فطر عید شرافت و کرامت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) در نزد خداوند می باشد.
آیت الله  محامی در این نشست صمیمی اظهار داشتند: در دیدار اخیر صورت گرفته با رهبر معظم انقلاب ایشان ارادت و عنایت ویژه خود به مردم سیستان و بلوچستان را اعلام و سلام گرم خود را به مردم این استان عرضه داشتند.
امام جمعه زاهدان افزود: ظرفیت‌های بسیاری در سیستان وبلوچستان وجود دارد که باید بدان توجه و از آنها بهره مند شویم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همکاری و همیاری بیشتر مردم و مسئولان در کنار سرمایه گذاری درست و مناسب در این استان موجب پیشرفت بیش از پیش منطقه خواهد شد.
آیت الله محامی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای بهره برداری افراد بود تا بتوانند توشه‌ای برای خود بدست آورند.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: امیدواریم خداوند توفیقی عنایت کند تا روحانیت و معنویتی که در این ماه داشته‌ایم را بتوانیم تا سال آینده محفوظ داریم.
وی بیان کرد: روز عید سعید فطر روزی بسیار ارزشمند و از جمله روزهای مبارک در آمرزش گناهان است.
آیت الله محامی ماه مبارک رمضان را به مثل ایام حج پاک کننده مومن توصیف نمود و ابراز داشت: باید پاکی به وجود آمده در رمضان الکریم را تا سال آینده حفظ نماییم.
عید سعید فطر فرصتی شد تا بار دیگر سران، ریش سفیدان و بزرگان طوایف اهل سنت به همراه شماری از اعضای طوایف مربوطه با آیت الله محامی دیدار و از نزدیک مشکلات مناطق خودشان را مطرح کنند.

امام جمعه زاهدان افزود: ظرفیت‌های بسیاری در سیستان وبلوچستان وجود دارد که باید بدان توجه و از در این دیدار صمیمی که به مدت چهار ساعت به طول انجامید ریش سفیدان و بزرگان طوایف گرگیچ ، کهرازهی ، رحمت زهی ، نایب زهی ، شهنوازی ، چاری زهی ، نارویی، براهویی ، شهنوازی ، ریگی ، نوتی  زهی ، کرم زهی ، بریچی ، شه بخش ، کبدانی ، سرحدی ، کرد ، گمشادزهی ، کوهی زهی ، سارانی ، شهلی بر ، محمدانی ، هاشم زهی ، خار کوزهی ، رودینی ضمن بیعت مجدد با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان بر وحدت بین مسلمانان و مرزداری از میهن خود تا پای جان تاکید کردند.

دیدار اقشار مختلف مردم با نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان به مناسبت عید سعید فطر به روایت تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super