آیت الله محامی :قیام مردمی پانزده خرداد نقطه شروع انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد شروع مسیر انقلاب اسلامی بود، گفت: استمرار حرکت این شهدا بر عهده ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ آیت الله مصطفی محامی صبح  امروز چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلی المهدی (عج) زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان با همه خوبی ها و برکاتش به پایان رسید و امروز نیز روز بسیار با سعادت و بزرگی است.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره سعی کنیم تا از این فرصت‌های معنوی که خداوند در مقابل ما قرار داده به خوبی استفاده کنیم، افزود: خداحافظی با ماه پر برکت رمضان بسیار سخت است چرا که اگر کسی این ماه عزیز و بزرگ را درک کرده باشد باید حق این ماه را اجابت کند و نسبت به این ماه بزرگ خدا مدیون باشد.

امام جمعه زاهدان ضمن تبریک عید سعید فطر ادامه داد: از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم این عید بزرگ را بر همه مسلمانان جهان مبارک بگرداند و همه ما را از تمامی بدی ها و شرها به دور نگه دارد و برکات و خیرها را نیز به ما نیز عطا کند.

وی با اشاره به اینکه روز عید فطر روز بازگشت به خداوند است، بیان داشت: عید فطر عید فطرت و برگشت به سلامت نفس است که با آن متولد شده‌ایم چرا که انسان با فطرت و توجه به ملکوت خدا آفریده شده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: در این دو روز واقعه های بسیار مهمی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوسته است.

آیت الله محامی با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد شروع مسیر انقلاب بود، افزود: عظمتی که امروز ما از ایران اسلامی در دنیا شاهد آن هستیم و آنچه از اسلام و نام اسلام باقیست مدیون فداکاری ها و شجاعت‌های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه استمرار حرکت این شهدا بر عهده ماست، ادامه داد: قطعاً ملت با بصیرت ایران اسلامی مسیر انقلاب را با مقاومت و با راهنمایی ها و رهبری رهبر معظم انقلاب به پیش خواهند برد زیرا سعادت دنیا و آخرت همه ما در ادامه دادن راه امام و رهبری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super