امام جمعه موقت اهل سنت چابهار: جهانیان عهد شکنی آمریکایی ها و همپیمانانشان را در قضیه ی برجام دیدند

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار:

جهانیان عهد شکنی آمریکایی ها و همپیمانانشان را در قضیه ی برجام دیدند
مولوی بزرگ زاده گفت: با مراجعه به تاریخ صدر اسلام و زمان رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم مشاهده می‌کنیم که جبهه کفر با ایشان نیز معامله ای این‌چنینی نمودند اما با تلاش رسول مکرم و یاری خداوند نهایتاً این اسلام بود که به موفقیت بزرگ به پیروزی عظیم نائل آمد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور  اهل سنت سیستان و بلوچستان؛ مولوی عبدالواحد بزرگ زاده امام جمعه موقت شهرستان چابهار در خصوص اقدامات خصمانه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی بر علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص قضیه برجام ابراز داشت: خصومت های ایالات متحده آمریکا و ایادی آن بر علیه جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب بوده و تاکنون نیز ادامه دارد.
وی افزود: آمریکایی ها با جمهوری اسلامی ایران عناد داشته و دارند زیرا این نظام بر پایه توحید و اسلام طرح ریزی شده است و رهبری مدبرانه امام خمینی رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری حفظه الله اجازه دست اندازی آنها به کشورمان و اسلام عزیز را نداده است که موجب عصبانیت آنها شده است.
مولوی بزرگ زاده خصومت و عداوت دشمنان با ما را مطلبی طبیعی توصیف نمود و بیان داشت: اینکه کفر و ایادی آن با ما دشمنی کنند مطلبی طبیعیست؛ با مراجعه به تاریخ صدر اسلام و زمان رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم مشاهده می‌کنیم که جبهه کفر با ایشان نیز معامله ای این‌چنینی نمودند اما با تلاش رسول مکرم و یاری خداوند نهایتاً این اسلام بود که به موفقیت بزرگ به پیروزی عظیم نائل آمد.
امام جمعه موقت چابهار با اشاره به مذاکرات چندین ساله ایران با پنج بعلاوه یک در خصوص قضیه برجام ابراز داشت: همه ملت و جهانیان دیدند که آمریکایی ها و هم پیمانان آن تا چه میزان به تعهدات خود عهد شکنی، بی قید و بی تفاوت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super