آیت الله محامی:برجام ثابت کرد که نمی توان به دولت آمریکا اعتماد کرد

آیت الله محامی امام جمعه زاهدان گفت: موضوع برجام و خروج دولت آمریکا از آن یک بار دیگر به کل دنیا ثابت کرد که نمی‌توان به دولت آمریکا اعتماد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا موضوع بسیار مهمی است که باید همیشه خودمان و دیگران را به این امر مهم سفارش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان قرار داریم، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان باید بیشتر از همیشه مراقب نیازمندان و مستمندان باشیم و در این ایام باید خاشعانه از درگاه خداوند متعال درخواست کنیم تا گناهان ما را ببخشد و توبه ما را پذیرا باشد.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر استفاده از برکات ماه مبارک رمضان ادامه داد: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا تمکین کردن از پیامبر خدا و ائمه اطهار است که ما را به سمت و سوی خداوند و راه راست هدایت می‌کند.

وی گفت: ماه مبارک رمضان یکی از فرصت‌های مناسبی است که خداوند متعال برای جمع آوری توشه آخرت پیش روی ما قرار داده است و باید تلاش کنیم تا حداکثر استفاده را از این فرصت مغتنم داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات معیشتی مردم بیان داشت: مردم از مسئولان تقاضا دارند که ارتباط خود با مردم را بیشتر کنند و تلاش کنند تا این گرفتاری‌ها و مشکلات برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان خدمتگزار ملت هستند، تصریح کرد: در شرایط فعلی مسئولان باید همه تلاش خود را برای بر طرف کردن مشکلات مردم به کار بگیرند و در این راه هیچ گونه کوتاهی قابل قبول نیست.

آیت الله محامی افزود: در چند روز گذشته دشمن آرایش جنگی در مقابل کشور ما گرفته است و در برابر ما صف کشیده است از همین رو همه ما باید متحد باشیم و با تبعیت از فرمانده معظم کل قوا با اتحاد و یکدلی در کنار هم برای حل مشکلات تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آرایش جنگی باید مدیران و مسئولان جلودار باشند، ادامه داد: امروز اگر قرار است جامعه ما مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستد باید مدیران و مسئولان جنگ را مدیریت کنند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه دولت آمریکا مجدداً خواهان مذاکره با کشور ما است، افزود: آنها نمی‌دانند که مردم ایران اسلامی سختی بسیار کشیده‌اند و طی این سال‌ها پای خون شهدای خودشان ایستاده‌اند و دیگر اعتمادی به بد عهدی‌های آنها نمی‌کنند.

وی باتاکید بر اینکه دشمن را نباید دست کم گرفت، تصریح کرد: نباید به وعده‌ها، قول‌ها، لبخندها و مذاکرات پوچ دشمنان دل بست، بلکه باید هوشیارانه نسبت به شرایط موجود ایستادگی و مقاومت کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به بدعهدی‌های مکرر دولتمردان آمریکا تصریح کرد: موضوع برجام و خروج دولت آمریکا از آن یک بار دیگر به به کل دنیا ثابت کرد که نمی‌توان به آمریکا و اروپا اعتماد کرد.

وی همچنین ضمن تقدیر از رئیس جمهور محترم و شورای عالی امنیت ملی در خصوص اقدام متقابل در خصوص برجام گفت: این اقدام البته باید زودتر انجام می‌شد چه بسا بعد از خروج آمریکا از برجام تا جهانیان متوجه بدعهدی‌ها و بدقولی‌های سران آمریکایی و اروپایی بشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super