امام جمعه سرسوله پسکوه :عید مبعث فرصتی مناسب برای تشکیل جبهه واحده اسلامیست

امام جمعه سرسوله پسکوه :

عید مبعث فرصتی مناسب برای تشکیل جبهه واحده اسلامیست
مولوی واحد بخش شنبه زهی گفت: اسلام دینی جهانیست که توسط پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) به بشریت ابلاغ گردید و مورد تایید همه فرق اسلامی می باشد.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل‌سنت استان سیستان و بلوچستان؛ امام جمعه سرسوله پسکوه از توابع شهرستان سیب سوران ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید مبعث نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) این عید را یکی از مهمترین عوامل وحدت اسلامی دانست و گفت: مبعث عیدی ویژه تمامی مسلمانان است.
مولوی واحد بخش شنبه زهی افزود: اسلام دینی جهانیست که توسط پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) به بشریت ابلاغ گردید و مورد تایید همه فرق اسلامی می باشد.
وی لزوم اتحاد ملت اسلام را از مهمترین کارها دانست و گفت: اینکه در قرآن آمده است ملت کفر واحده می باشند بیانگر اینست که امت اسلام نیز باید یک جبهه واحد تشکیل دهند و عید سعید مبعث فرصتی مناسب برای نیل به این هدف است.
مولوی شنبه زهی لزوم اتحاد اسلامی را از اوجب واجباب بیان داشت و گفت: مهمات اسلامی را محکم بگیریم و اختلافات جزئی را کنار بگذاریم تا به موفقیت برسیم تا نهایتا جبهه حق پیروز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super