دیدار نوروزی نماینده محترم ولی فقیه در استان با کارکنان نهاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ آیت الله محامی در دیدار نوروزی با جمعی از کارکنان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن تبریک سال جدید ابراز داشت: این نهاد نمایندگی بر اساس اهدافی تاسیس شده است و مورد توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری می باشد.
وی افزود: کارها در اینجا بر عهده شماست و زحمت آن به دست شماست به همین منظور باید به اهمیت کارتان توجه بیشتری داشته باشید و قدردان توفیق الهی بدین سبب باشید و از تمام توان تان برای انجام وظیفه استفاده نمایید.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت خطاب به کارکنان نهاد گفت: از شما توقع دارم در سال جدید با شتاب بیشتری فعالیت کنید و اخلاق اسلامی را نسبت به مراجعه کنندگان  بیش از پیش رعایت نمایید و از حیث محتوایی به کار ها بپردازید.
آیت الله محامی رفاقت و وجود فضای دوستانه را علی رغم داشتن اختلاف سلیقه ها، مهمترین عامل پیشرفت استان و نهاد عنوان داشت و گفت: اولین درخواست بنده در سال جدید رفاقت و وفاق بیشتر است.
در این جلسه صمیمی برادر سید محمد طباطبایی معاون امور اجرایی مجموعه به نمایندگی از طرف کارکنان توان اجرایی همه پرسنل را برای خدمت رسانی همچون گذشته بالا توصیف نمود و آمادگی همه همکاران را برای اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری و نماینده ایشان اعلام نمود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super