برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب در بخش نصرت آباد

مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، شامگاه روز چهار شنبه مورخ 17 بهمن در مسجد جامع نصرت آباد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ همزمان با برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب ، مراسم جشن انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی ، مدیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد زاهدان و مهندس طاهری، معاونت عمرانی فرمانداری زاهدان و مولوی جهان داد ناروئی ، امام جمعه اهل سنت نصرت آباد و مهندس نوری، بخشدار نصرت آباد وآقای عبدالحمید شه بخش ، ریاست آموزش و پرورش نصرت آباد و همچین برخی دیگر از مسئولین ادارات بخش نصرت آباد وهمچنین معتمدین و ریش سفیدان و تعدادی از نمازگزاران مسجد جامع بخش نصرت آباد برگزار گردید

در این مراسم جناب مولوی جهان داد ناروئی ، امام جمعه اهل سنت بخش نصرت آباد ضمن عرض خیرمقدم خدمت مدعوین گرامی ، فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب را تبریک عرض نموده و در ادامه اظهار داشتند: حضرت امام خمینی رحمة الله علیه اسلام را احیا نمودند..

وی افزود: رژیم ستم شاهی و دولتمردان آن سعی داشتند مردم را از اسلام و دین دور نگاه دارد و کشور عزیز را به اجانب واگذار نمایند و سرمایه‌های عظیم نفتی و معادن را برای چپاول در اختیار آمریکا و انگلیس قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی رحمة الله علیه با طاغوت مبارزه نمود و کشور را از بی دینی و غارت نجات داد به نحوی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم دیندار تر شدند.

در ادادمه حجت الاسلام والمسلمین فقیهی ، مدیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد زاهدان نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر ایراد داشتند: کلمه وحدت و عمل به آن رمز بقای جمهوری اسلامی ایران بوده و می باشد و به لطف و فضل خداوند شرط صدور انقلاب اسلامی ایران به اقصی نقاط جهان نیز خواهد بود.

ایشان جمهوری اسلامی ایران را نماد وحدت جهان اسلام دانست وی ابراز داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبران شایسته به مثل مقام معظم رهبری در قله وحدت و اخوت اسلامی قرار گرفته است.

وی در ادامه عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه رشادت های جوانان عزیزش در ۴۰ سالگی از عمر خود قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی با اشاره به همدلی و همبستگی بی‌بدیل آحاد ملت شریف ایران در دوران پس از انقلاب خاطرنشان کرد: تعدد مذاهب اسلامی، اقوام و طوایف و ایده ها و نظرها در جمهوری اسلامی ایران به وفور شهوت می گردد لکن همه این تفاوت ها در راستای اعتلای اسلام عزیز هم دل و هم زبان می باشند.

مدیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد زاهدان افزود: کلمه وحدت و عمل به آن رمز بقای جمهوری اسلامی ایران بوده و می باشد و به لطف و فضل خداوند شرط صدور انقلاب اسلامی ایران به اقصی نقاط جهان نیز خواهد بود.

در پایان مراسم نیز به تعداد چهار نفر از مدعوین به قید قرعه از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد زاهدان هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super