برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در مسجد رحمانی زاهدان

آیین گرامیداشت پنجمین شب از دهه مبارک فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران , در مسجد رحمانی زاهدان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛  در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران مراسمی با حضور , مولوی محمدرسول براهویی امام جمعه مسجد رحمانی از خدمات نظام جمهوری اسلامی به نقاط محروم و حاشیه ای شهر تشکر و قدردانی نمود و در ادامه به نمایندگی از طرف مردم ساکن محله براهویی 30 متری ابوذر بلوار شهید طباطبایی , مشکلات منطقه را مطرح و از مسئولین درخواست رفع آنها شد.

در ادامه و با توجه به مشکلات مطروحه , آقایان ارجمندی معاون سیاسی فرمانداری زاهدان , رحمتی معاون ثبت احوال زاهدان , براهویی معاون خدمات امور شهری زاهدان , درویش پور مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 3 زاهدان به نمایندگی از طرف مسئولین دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه , به سئوالات ] مشکلات و خواسته های مردم پاسخ دادند.

 

ارجمندی معاون سیاسی فرمانداری زاهدان در ادامه افزود: بعد از 22 بهمن , جلسه ای با حضور نماینده های محله و مسئولین دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه در محل فرمانداری تشکیل و درخواست های مردم به طور ویژه بررسی می گردد.

در پایان مراسم , محمد علی سرحدی مدیریت فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از حضور گسترده مسئولین دستگاه های اجرایی در این منطقه محروم , اینچنین جلسات را از دیگر خدمات نظام اسلامی و نشان از مردمی بودن و اهتمام جدی مسئولین در حل مشکلات مناطق محروم عنوان نمود.

در پایان جلسه و به رسم یادبود و به قید قرعه به تعدادی از حاضرین در جلسه از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان هدایای نقدی تقدیم گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super