برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان میرجاوه

مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، شامگاه روز یکشنبه مورخ 15 بهمن در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) میرجاوه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ همزمان با برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب ، مراسم جشن انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی , مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد زاهدان ،مهندس ذورقی , معاونت فرمانداری میرجاوه , مولوی قادر بخش مرادزهی , مدرس حوزه علمیه میرجاوه , مولوی ریگیان پور , امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه و تعدادی از نمازگزاران مسجد و مدرسین و طلاب مدرسه دینی میرجاوه  برگزار گردید .

حجت الاسلام علی فقیهی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد زاهدان، خاش و میرجاوه در این نشست با گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: اقدامات ارزشمندی در چهار دهه گذشته در سراسر کشور بویژه استان سیستان و بلوچستان انجام شده که این خدمات نسبت به سالهای قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.
وی افزود: به برکت حضور ارزشمند علما، بزرگان و معتمدان و تلاشهای شبانه روزی و عنایات ویژه مسئولان نظام در سالهای انقلاب اسلامی دستاوردها و خدمات بسیار زیادی در حوزه های مختلف ارائه شده که قابل تقدیر است.
ایشان در ادامه تاکید کرد: علما باید زبان گویای مردم باشند و علاوه بر پیگیری مشکلات آنان و امیدآفرینی در جامعه، همچنین در جهت رسیدن به موفقیت ها و تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی در برقراری و حفظ وحدت و یکپارچگی نقش مهم و ارزشمندی داشته باشند.

در ادامه مولوی ریگیان پور , امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر  اظهار داشتند: تمام پیشرفت های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی وتامین امنیت با پیروزی انقلاب در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد و پیش ازپیروزی انقلاب توجه به این مسائل تقریبا صفر بود همه این خدمات با پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است.
وی افزود: وحدت امروز استان مدیون انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی با ایجاد وحدت تحولی شگرف در سیستان و بلوچستان به وجود آورد ،اوضاع اقتصادی، علمی و فرهنگی استان بهبود و دانشگاه ها رونق پیدا کرد و همان گونه که انقلاب در کل کشور تحول به وجود آوردباعث تحول در این استان نیز شد.
وی با بیان اینکه انقلاب، اسلام واقعی را به مردم معرفی کرد؛خاطرنشان کرد: توجه به مسائل مذهبی و دینی با پیروزی انقلاب بسیار چشمگیر شد و دین اسلام آن گونه که باید در کشور پیاده شد و سواد دینی مردم وتوجه به حجاب و عفاف نیز با پیروزی انقلاب افزایش قابل توجهی داشت.
مولوی ریگیان پور تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب خدمات بسیاری در حوزه های مختلف آبرسانی و برق رسانی به روستاها وشهرها انجام شد و در سایه انقلاب اسلامی مردم در دورترین نقاط محروم از نعمت آب و برق برخوردار شدند.
وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی به زنان عزت وجایگاه ویژه ای بخشید و امروز شاهد هستیم که زنان دوشادوش مردان در عرصه های مختلف فعالیت دارند و به قله های رفیع علمی دست پیدا کردند و تمام اقشار مردم به نوعی از این انقلاب بهره مند شدند.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار با انقلاب اسلامی، بیان کرد: اگرچه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دست ازدشمنی با این انقلاب اسلامی برنداشته است اما وجود رهبر معظم انقلاب و مردمی که پایبندآرمان های انقلاب بودند همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

در پایان مراسم هم به تعداد چهار نفر از مدعوین به قید قرعه هدایایی از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد زاهدان اهداء گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super