برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان خاش

مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، شامگاه روز یکشنبه مورخ 14 بهمن در مسجد حنفاء خاش برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ همزمان با برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب ، مراسم جشن انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان ،امام جمعه شهرستان خاش . آقای مهندش قهرمانی ، معاونت فرمانداری خاش ، مولوی عبدالستار حسین زهی ، مدیر مدرسه و مسجد حنفاء خاش و تعدادی از نمازگزاران مسجد و مدرسین و طلاب مدرسه دینی حنفاء خاش برگزار گردید .

 

دراین مراسم جناب مولوی عبدالستار حسین زهی ضمن خیر مقدم به میهمانان ارجمند ، ایام مبارک دهه فجر انقلاب را تبریک و ازهمه عزیزان جهت شرکت در این مراسم قدردانی نمودند ، و پس ازایشان نیز حجت الاسلام والمسلمین دهقان ، امام جمعه شهرستان خاش و جناب آقای مهندس قهرمانی نیز به ایراد سخنرانی پرداختند. در ادامه جناب حجت الاسلام والمسلمین فقیهی ، مدیریت واحد زاهدان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان ایراد داشتند: استکبار جهانی برای تمامی جهان برنامه ای داشت و آن اینکه قرن بیستم جارو کردن معنویات از روی کره زمین بود و برای کشورها نیزبرنامه های خاص دیگری داشت همچنانکه برای کشور عزیزمان ایران نیز برنامه جارو کردن اسلام را در نظر داشت که با فریادهای امام خمینی (ره) که فرمودند : علماء اسلام به داد اسلام برسید زیرا که اسلام ازدست رفت . این طرح شوم پس از گذشت یک سال از عمرش ازبین رفت .

استکبار جهانی با تحقیر مردم به کار خودش ادامه می دهد ، که در این رابطه قرآن می فرماید: فرعون قوم خودش را تحقیر می کرد تا که ازاو اطاعت کنند .

ایشان در بخشی دیگر از سخنانشان ایراد داشتند: جمهوری اسلامی ایران شاخ ابرقدرتها را شکست. ابهت آنها را از بین برد و لذا از سال اول ایران را تحریم کردند . امام خمینی (ره) فرمودند: ما انقلاب را به دنیا صادر می کنیم و امروز می بینیم که سخنگوی جلیقه زردهای فرانسه می گوید که ما از انقلاب 1978 ایران الهام گرفتیم .

در پایان مراسم نیز به تعداد چهار نفر از مدعوین به قید قرعه از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد زاهدان اهداء گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super