امام جمعه اهل سنت مسجد جامع‌خاتم الانبیاء نگور: بانوان مسلمان می توانند با الگو گیری از فاطمه زهرا سلام الله علیها پاکدامنی و عفت را مشق کنند.

امام جمعه اهل سنت مسجد جامع‌خاتم الانبیاء نگور:

بانوان مسلمان می توانند با الگو گیری از فاطمه زهرا سلام الله علیها پاکدامنی و عفت را مشق کنند.

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در امور اهل‌سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ مولوی  عبدالرحمن عارفی امام جمعه اهل سنت مسجد جامع‌خاتم الانبیاء نگور در خطبه های نماز جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ با توصیه الگو و اسوه قرار دادن زندگی صحابی گرام  خصوصاً فاطمه زهرا سلام الله علیها ابراز داشت: بانوان مسلمان می توانند با الگو گیری از فاطمه زهرا سلام الله علیها پاکدامنی و عفت را مشق کنند.

مدیر حوزه علمیه سلمان فارسی نگور  در ادامه افزود: فاطمه زهرا الگویی برای دختران در ارتباط با والدین،  الگویی برای مادران در ارتباط با فرزندان، و الگوی مناسب برای همسران در زندگی زناشویی می باشد.

وی افزود: بانوان و دختران مسلمان را به دوری از روابط در فضای مجازی توصیه می کنم زیرا اینگونه روابط آسیب رسان و صدمه زننده به کانون گرم خانواده میباشد.

وی افزود: بانوان محترم را دعوت به هوشیاری و آگاهی در برابر آسیب های فضای مجازی می کنم  و توصیه می نمایم مراقب باشیم در تله و دام انسانهای شیاد نیفتیم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super