حضرت آیت الله سلیمانی: انقلاب اسلامی بقای دین را تضمین کرد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بقای دین اسلام را تضمین کرد و این از بزرگترین دستاوردهای این نظام الهی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ حضرت آیت الله  سلیمانی روز پنجشنبه در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مهمترین دستاورد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکیل حکومت دینی در ایران است زیرا تا پیش از این دین در ساختار کشور جایگاهی نداشت.


نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار امیدواری کرد که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رسالت خودمان را نسبت به نظام الهی ادا کنیم و دینی که نسبت به امام راحل (ره)، رهبری معظم انقلاب، و پیمانی که با شهدا بسته ایم مدیون نمانیم.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: جرقه انقلاب اسلامی در سال 42 زده شد و رژیم ستم شاهی بر این باور بود که این جرقه پوشالی است.
آیت الله سلیمانی تصریح کردند: رژیم پهلوی با ورود ددمنشانه سرکوب گرانه خواست انقلاب اسلامی را از بین ببرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: رژیم ستم شاهی برای مقابله با انقلابیون قتل عام 15 خرداد میدان ژاله تهران را رقم زد و اجساد شهدا را با هلی کوپتر به دریای نمک قم ریخت.
عضو خبرگان رهبری اظهار داشتند: ایمان، باور و اعتماد مردم به روحانیت اصیل که در طول تاریخ هیچگاه مداح سلاطین نبودند پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان  تصریح کردند: مردم به اصالت روحانیون اعتقاد داشتند زیرا در تمام قراردادهای ننگین ایران در زمان رژیم ستم شاهی امضای دکتر، مهندس و تحصیل کرده وجود داشت اما امضای یک آخوند در پای این قراردادهای ننگین دیده نمی شد.
آیت الله سلیمانی اظهار داشتند: قیام قم به رژیم ستم شاهی فهماند که نمی تواند با مصاحبه چند نفر مزدور ریشه و اصالت امام خمینی(ره) را به هندوستان گره بزند.
امام جمعه زاهدان بیان کردند: امام خمینی(ره) اسلام حقیقی را به جهانیان معرفی کرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امام خمینی(ره) وامدار هیچ فرد و گروهی نبوده بلکه تنها وامدار مردم و اسلام ناب محمدی(ص) بودند.

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 16 تا 20 پذیرای عموم مردم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super