دیدار حضرت آیت الله سلیمانی و هیئت همراه با خانواده ی معظم شهدا

دیدار حضرت آیت الله سلیمانی و هیئت همراه با خانواده ی معظم شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ محمد علی سرحدی ، مدیریت فرهنگی نهاد گفت: نماینده محترم مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان و هیئت همراه شامگاه سه شنبه (4 دی ماه 1397) در منزل شهیدان ریگی لادز و شهیدان ارجمندی حضور یافتند و ضمن دیدار با خانواده های این شهیدان و شنیدن مشکلات آنان ، فرزندان شهدا را مورد تفقد قرار دادند.

در این دیدارها حضرت آیت الله سلیمانی خانواده شهدا را مایه ی مباهات ملت ایران و عزت کشور دانستند و با اشاره به حدیث نبوی ، گفتند: بهترین افتخار برای فرزندان شهدا این است که تحت تکفل خداوند سبحان قرار دارند.

شهید محمد صالح ریگی لادز در سال 1387 در سن 46 سالگی و فرزندان این شهید سیاوش ریگی لادز در سال 1391 و در سن 27 سالگی و همچنین شهید سعید ریگی لادز در سن 25 سالگی توسط عوامل ضد انقلاب به شهادت رسیدند.

شهید علیرضا ارجمندی در سال 1360 و در سن 18 سالگی در مسجد آقا بزرگ زابل و توسط ضد انقلاب و شهید محمد علی ارجمندی در سال 1365 ، در سن 19 سالگی در عملیات کربلای 5 و شهید حسینعلی ارجمندی در سال 1384 و در سن 35 سالگی و به هنگام خروج از محل کارشان ( اداره ثبت احوال زاهدان ) توسط اشرار به شهادت رسیدند.

در این دیدارها ، مدیر کل اداره ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان ، ریاست اداره ثبت احوال شهرستان زاهدان ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان ، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان ، و تعدادی از مدیران و معاونین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ، حضرت آیت الله سلیمانی را همراهی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super