امام جمعه اهل سنت : قطعاً اقدامات تروریستی ،ملت ایران را در برابر دشمنان متحدتر و منسجم تر از گذشته خواهد نمود .

مولوی کریم زائی امام جمعه مسجد فاطمه الزهرا س ایرانشهر : قطعاً اقدامات تروریستی ، ملت ایران را در برابر دشمنان متحدتر و منسجم تر از گذشته خواهد نمود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ مولوی عبدالصمد کریم زائی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با صدور پیامی ، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز ، با بازماندگان شهدای این حادثه ابراز همدردی و برای مجروحین آرزوی بهبودی کرد .

متن پیام وی به شرح ذیل می باشد .

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون ؛ خبر تلخ و ناگوار حمله تروریستی در اهواز و مجروح شدن و به شهادت رسیدن جمعی از مردم مظلوم و بی دفاع کشورمان ، توسط مزدوران کوردل موجب تاسف و تاثر ملت ایران و هر انسان باوجدان گردید که نشانگر اوج دشمنی و عداوت و قساوت قلب این عناصر مزدور در منطقه و اقدام کور و رذیلانه اربابانشان است که هر از چند گاهی اقتدار و عزت ایران اسلامی را مورد هدف قرار می دهند .

قطعا چنین اقداماتی ملت ایران را در برابر دشمنان متحدتر و منسجم تر از گذشته خواهد نمود و نخواهد توانست این ملت را در برابر اهداف بلندش ناتوان و ضعیف گرداند .

لذا ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی ، شهادت مظلومانه این عزیزان را به ملت بزرگ و شریف ایران خصوصاً به بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می نمائیم و امیدوارم خداوند متعال عالی ترین درجات را در جوار رحمتش نصیب آنان بگرداند و به مجروحین این حادثه شفای عاجل عنایت بفرماید .

                                                                                                                                      مولوی عبدالصمد کریم زایی

                                                                                                             امام جمعه مسجد جامع فاطمه الزهرا شهر ایرانشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super