برگزاری کلاس ضمن خدمت  با رویکرد تبیین بحران جمعیت و بیان راهکارهای مقابله با آن برای  کارکنان نهاد

برگزاری کلاس ضمن خدمت  با رویکرد تبیین بحران جمعیت و بیان راهکارهای مقابله با آن برای  کارکنان نهاد

کلاس ضمن خدمت با رویکرد تبیین بحران جمعیت و بیان راهکارهای مقابله با آن برای کارکنان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛درراستای افزایش بهره وری کارکنان نهاد و در ادامه سلسله برگزاری کلاسهای ضمن خدمت همکاران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان، یک دوره کلاس بصیرت افرایی  با رویکرد رویکرد تبیین بحران جمعیت و بیان راهکارهای مقابله با آن  برگزارگردید.

در ابتدای کلاس که در محل سالن کتابخانه نهاد استان برگزار گردید ، جناب آقای حاج حمید دهمرده آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت نمود و سپس  استاد حجت الاسلام والمسلمین جهانشاهی، ریاست اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان  در خصوص مشکل بوجود آمده در بحران جمعیت که گریبانگیر جامعه کنونی ما میباشد و راههای برون رفت از این پدیده سخنانی ایراد داشتند.

قابل ذکر میباشد که کلاس مذکور، بصورت همزمان(ویدئو کنفرانس) در نهادهای واحد ایرانشهر و واحد چابهار و واحد سراوان نیز برگزار گردید و همکاران شهرستانی نیز همزمان در این کلاس شرکت نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super