بیانیه جمعی ازمدیران مدارس دینی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

بیانیه جمعی ازمدیران مدارس دینی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

جمعی ازمدیران مدارس دینی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان بیانه های جدادگانه ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی صادر نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ جمعی ازمدیران مدارس دینی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان بیانه های جداگانه ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی صادر نمودند.

برخی از بیانیه ها به شرح ذیل می باشد:

بیانیه جمعی ازمدیران مدارس دینی زاهدان وخاش در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیست.

بسم الله القاصم الجبارین سپاس خدایی را که مجاهدین طریقت حق را احیا نموده تا به حکم کلام الله مجید أشداء علی کفار باشند و مرحمی بر آلام امت اسلام بنهند. امروز شاهد آن هستیم که جوانان فلسطینی جبهه مقاومت با طوفانی که به پا کرده اند عزم باز پس گیری الاقصی را دارند تا این مکان مقدس را از نحسی و نکبت حضور اراذل صهیونیستی پاک نمایند. امید است تا پروردگار عالم این مجاهدین فی سبیل الله را نصرت عنایت کرده و انا فتحنا لک فتحا مبینا مجددا تفسیر عملی گردد. ما طلاب و روحانیون اهل سنت شهرستان های زاهدان، خاش، میرجاوه و سیستان از رب العالمین خواهان توفیق جنود الله در میدان مبارزه با اعدا الله صهیونیست هستیم و معتقدیم که صبح پیروزی نزدیک است.

مولوی عبدالملک مهروزهی امام جمعه اهل سنت و مدیر مدرسه دارالتّوحید شهرستان زرآباد بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحیم، قال تعالی اشد عداوه للذین آمنوا الیهود، شکست اطلاعاتی امنیتی مفتضحانه رژیم صهیونیستی و پیروزی غرورمندانه نیروهای مقاومت بار دیگر امید به آزادی قدس شریف و زوال رژیم صهیونیستی را در دلهای مسلمانان جهان زنده نمودو همچنین یورش دردمنشانه رژیم کودک کش به مردم مظلوم غزه را محکوم مینماییم .

 بیانیه علمای ومدرسین  حوزه علمیه مظهر العلوم سرسوره سيب و سوران

بسم الله الرحمن الرحيم

واعدوا لهم مااستطعتم من قوه

اینجانبان علمای ومدرسین حوزه علمیه امامان جمعه وجماعات سرسوره پسکوه ازتوابع شهرستان‌ سيب و سوران حرکت وشهامت وشجاعت نیروهای مقاومت فلسطین درنیل پیروزی راتبریک میگوییم دراین جبهه حق علیه غاصبین وملهدین صهيونيسم گوش به فرمان مقام معظم رهبری آمادگی خودرابرای جهادو کمک به سرزمین انبیای واولیا واولین قبله مسلمانان اعلام میداریم تااین لحظات گام بگام پیروزی مسلمانان بیشتروبیشترخواهدشدامافراموش نکنیم که پیروزی درگرو وحدت امت اسلامی میباشدجامعه مدرسین وائمه جمعه پیروزی رادرچندنکته میدانند۱ایمانی راسخ۲رهبری هوشیارمدیرومدبر۳وحدت اسلامی۴صبروشکیبایی۵حس شهادت طلبی امیدواریم خداوندمسلمانان راانسجام ووحدت عنایت کند ویهودواسرائیل غاصب وکودک کش راازبین ببرد امایک نگاه به کلمات زرین امام راحل داشته باشیم که فرمودنداگرمسلمانان هریکی یک سطل آب براسرائل بریزد اسرائیل ازبین می رود ازصمیم قلب پیروزی مسلمانان فلسطین راعلیه اسرائیل به مقام معظم رهبری ومسلمانان جهان تبریک میگوییم .

دفتر امام جمعه اهل سنت و مدیریت و مدرسین مدرسه فاروقیه نیک شهر

بسم اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

«ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/60)

آرى اگر کسى، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم­ کننده را) عقوبت کند، و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى گمان وى را کمک خواهد کرد، و خداوند بخشنده اى آمرزگار است. رژیم غاصب صهیونیستی پس از هفتاد و چهار سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره­ سازی، کشتار دسته­ جمعی و اقسام جنایات علیه بشریت، به ویژه محاصره هفده ساله قریب به دو میلیون انسان بی­گناه در باریکه غزه و محروم­ سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض همه قوانین بین­ المللی و حتی تعهدات آتش­ بس نبردهای پیشین، ناگاه در سحرگاه روز شنبه پانزدهم مهر گرفتار طوفان خشم سرریز شده فرزندان مقاومت اسلامی در غزه شد و تمام سیستم­ های اطلاعاتی و امنیتی و گنبد پوشالی آهنین آن با یک غافلگیری محض از هم پاشید تا جایی که بزرگترین شکست نظامی تاریخ ننگین خود را تجربه کرد و تعداد زیادی از نظامیان لشکر غرّه این رژیم در شهرک­ های مجاور نوار غزه و شبه­ نظامیان مسلح به دست غیورمردان گردان­ های قسّام کشته شده یا به اسارت در آمدند: «فَأَخَذَهُمُ الطُّوفانُ‏ وَ هُمْ ظالِمُون». پس از ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی، رژیم کودک­ کش صهیونیستی از یک سو دیوانه­ وار و به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه­ روزی با اقسام سلاح­ های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب­ های فسفری، خانه­ های فلسطینیان را بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه تخریب کرد و با قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و مواد اولیّه، اقدام به مجازات دسته­ جمعی ساکنان این منطقه محروم کرده و از سوی دیگر با مظلوم­ نمایی و گزارش­ های نادرست و حتی تصویرسازی مزورانه سعی در مظلوم­ نمایی و تطهیر هیولای دیوسیرت رژیم کودک کش نموده است. دفتر امام جمعه اهل سنت نیکشهر و مدرسه فاروقیه این جنایت بزرگ و نابخشودنی را محکوم کرده و از بارگاه خداوند برای مجاهدین و مردم مظلوم غزه عون و پیروزی مسئلت داریم.

مولوی ابراهیم قاضی زاده امام جمعه شهر بنت و مدیر مدرسه دینی علی ابن ابی طالب (ع) شهرستان بنت

در پیامی حمله تروریستی به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد:

عملیات فجیع تروریستی در بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت صدها تن از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین شد؛ برای هر انسان دارای وجدان آگاه در جهان غیرقابل تحمل است. بی‌گمان این حادثه، از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع عصر ماست و این تصاویر تنها گوشه‌ای از غم و ماتم ملت عزیز فلسطین است. رژیم غاصب صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این فاجعه‌ی غیرانسانی، باری‌دیگر خوی درندگی و ددمنشانه خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد. بی‌تردید داغ این ننگ هیچگاه از پیشانی این رژیم غاصب کودک‌کش و کشورهایی که در طول حیات ننگین این رژیم منحوس از آن حمایت کرده و حتی کشورهای مدعی حقوق بشر و به‌واقع ضدبشری که در برابر این اتفاق سکوت کرده‌اند، پاک نخواهد شد.

مدیریت و جامعه مدرسین حوزه علمیه فاروقیه شهرستان نیکشهر

با صدور بیانیه‌ای، حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم و با مردم فلسطین اظهار همدردی کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ (فصلت۳۰)

بار دیگر رژیم صهیونیستی این دشمن اسلام و انسانیت در بمباران وحشیانه بیمارستان معمدان در غزه‌ی مظلوم بر سیاهی پرونده‌ی اعمال ننگین خود افزود که صدها کشته و زخمی برجای گذاشت و جهان را در شوک و بهت فرو برد و قلب همه مردم جهان را جریحه دار و دردمند کرد. شیخ الحدیث مولانا عبدالله وحیدی فر امام جمعه و مدیر حوزه علمیه فاروقیه شهرستان نیکشهر و قاطبه اساتید و طلاب علمیه این حوزه، ضمن همدردی و حمایت و محکوم نمودن این جنایت شنیع به شدیدترین وجه ممکن، جامعه بین المللی و سازمان ملل متحد را به اقدام فوری برای توقف جنایات رژیم کودک کش فرا می خواند و باید کشورهای اسلامی و مجامع بین المللی برای حمایت همه جانبه از فلسطین متحد شوند.

مدیر مدرسه دینی نعمان بن ثابت شهر ساربوک نیکشهر

طی پیامی حمله به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد

حمله به بیمارستان المعمدانی از سوی اسرائیل غاصب حرکت غیر انسانی است*

حمله‌ای پی در پی ، مرگبار، تلخ و دلخراش تروریستی به مردم شریف غزه بالاخص در بیمارستان المعمدانی فاجعه‌بارترین جنایت نسل‌کشی اسرائیل غاصب است قتل عام مردم در هیچ دین و آیینی جایگاه شرعی حتی انسانی هم ندارد، اینجانب این جنایت خونین نسل‌کشی را بشدت تمام محکوم می‌نمایم، حدود ده روز است که از این جنایت خونین میگذرد اما هنوز جامعه بین‌المللی برای توقف و رسیدگی به این جنایت جنگی علیه ملت مظلوم غزه اقدامی نکرده! از سران کشورهای اسلامی و جامعه بین‌الملل خواهان توقف این جنایت نسل‌کشی هستم!*

امام جمعه،مدیرومدرسین مدرسه علوم دینی فاروقبه بندرتنگ

وضعیت دردناک و تکان‌دهنده ی فلسطین،غزه در آتش ظلم و جور ظالمان و اشغال‌گران سفاک و خونخوار می سوزد

حملات  وحشیانه اسراییل غاصب   جنگ پی درپی به غزه بالاخص حمله به یک بیمارستان قتل عام وجنایتی آشکار  است این حمله قلب همه مردم دنیا را  جریحه کرده  این جنایت را به شدت محکوم میکنیم، و ندای وا معتصماه از سوی آنان سر داده می شود تمام حکام و مسلمانان ومردم جهان در قبال فلسطین،غزه،مسئول و جوابگو هستند .

 مولوی عبدالعزیز صمدانی امام جمعه روستا بگ وقصرقند ومدیر حوزه علمیه سبیل الرشاد بگ

حملات وحشیانه و اسراییل غاصب جنگ پی درپی به غزه بالاخص حمله به یک بیمارستان قتل عام وجنایتی آشکار است این حمله قلب همه مردم دنیا را جریحه کرده است.  این جنایت را به شدت محکوم میکنم

حسبنا الله ونعم الوکیل

مولوی واحدبخش شنبه زهی امام جمعه سرسوره شهرستان سیب وسوران وجامعه مدرسین حوزه علمیه مظهرالعلوم

درمحکومیت جنایت رژیم صهیونیستی دربمباران بیمارستان(( الاهلی المعمدانی))غزه

بسم الله الرحمن الرحيم ان الله

یحب الذين يقاتلون فی سبیله صفاکانهم بنیان مرصوص

جنایت وفاجعه انساني ونسل کشی ددمنشانه رژیم سفاک واشغالگر اسرائیل دربمباران بیمارستان الاهلی المعمدانی غزه ازوحشتناک ترین حمله به بشریت است که این فاجعه کودک کشی و ضدارزش های انسانیت درسایه حمایت های صریح واشکار دولت های مدعی حقوق بشر درحقیقت ضداسلام وانسانیت رقم می‌خورد که این مدعیان مستکبردرراس همه آمریکا و متحدانش شریک خونریزی های بی دفاع هستند هیچ بهانه و توجیهاتی برای این حمله موردقبول نیست که بیماران وکادرپزشکی دریک لحظه جام شهادت رابنوشندوجامعه بین المللی سکوت اختیارکنند امام جمعه سرسوره وجامعه مدرسین حوزه علمیه مظهرالعلوم شهرستان سیب وسوران استان سیستان وبلوچستان ضمن محکوم کردن این جنایت شنیع و هولناک رژیم صهیونیستی وسفاک وناقض قوانین بین‌المللی ازتمام بشریت وآزادی خواهان وجامعه جهانی وسازمان بین الملل درخواست پیگیری وجلوگیری جنایات جنگی بی رحمانه اسرائیل وتآمین امنیت مردم مظلوم فلسطین رادارد که باید عاملان اين جنایت(بمباران بیمارستان المعمدانی )به قوانین عدالت سپرده شونداماماملت مسلمان باعقیده ای راسخ میدانیم که باایمان وارده واتکای به قدرت خداوندپیروزی محقق خواهدشدوجبهه مقاومت ثمره مجاهدت وشهادت طلبی مسلمانان است بزودی شاهدنابودی اسرائیل غاصب وآزادی قدس شریف خواهیم بود وپیروزی قریب‌الوقوع رابه رهبرفرزانه تبریک خواهیم گفت انشاالله

مولوی عبدالرحمن عارفی، امام جمعه شهر نگور و مدیر حوزه علمیه سلمان فارسی

در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل به نوارغزه و بیمارستان المعمدانی*

حمله وحشیانه رژیم جعلی، صیهونیستی و غاصب اسرائیل به مردم مظلوم، مقاوم، مجاهد و صبور نوار غزه فلسطین بویژه بیمارستان المعمدانی و قتل عام کودکان، زنان، سالخوردگان و سایر مسلمانان! بدترین نوع جنایت و نشانگر دیوانگی این رژیم منحوس است. اینجانب این حمله را شدیدا محکوم نموده و خواستار دخالت سریع کشورهای اسلامی و مجامع بین اللمللی در دفاع از غزه و توقف فوری این حملات وحشیانه هستم.

 مدیر،مدرسین وطلاب مدرسه علوم دینی صدیقیه هیچان

در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل به نوارغزه و بیمارستان المعمدانی* حملات ویرانگروحشیانه اسرائیل غاصب به غزه بویژه بیمارستان المعمدانی و قتل عام کودکان، زنان، سالخوردگان و سایر مسلمانان! بدترین نوع جنایت این رژیم منحوس است. که قلب همه مردم دنیاراجریحه دارکرده است این حمله راشدیدامحکوم نموده و خواستار دخالت سریع کشورهای اسلامی و مجامع بین المللی در دفاع از غزه و توقف فوری این حملات وحشیانه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super