برگزاری اردوی همدلی و معنویت در پرتو امید و ایمان به مقصد مشهد مقدس

برگزاری اردوی همدلی و معنویت در پرتو امید و ایمان به مقصد مشهد مقدس

برگزاری هشتمین دوره ی اردوی خانوادگی طلاب و روحانیون اهل سنت با شعار” همدلی و معنویت در پرتو امید و ایمان” به مقصد مشهد مقدس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان؛با استعانت خداوند متعال و با مساعدت و همکاری دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی ومرکز خدمات حوزه های علمیه و برای تقویت روحیه ی وحدت، معنویت، صمیمیت، تألیف قلوب و بهره مندی از برکات الهی مترتب بر زیارت مضجع شریف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و مزیداً ایجاد روحیه ی نشاط و شادابی در بین خانواده ها و فرزندان روحانی اهل سنت، معاونت فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان اقدام به برگزاری هشتمین دوره ی اردوی خانوادگی طلاب و روحانیون اهل سنت با شعار” همدلی و معنویت در پرتو امید و ایمان” به مقصد مشهد مقدس نمود.

اردوی امسال نیز به صورت منطقه ای و در دو مرحله برگزار می گردد که در هر مرحله تعداد80 خانواده معادل 250 نفر به مشهد مقدس اعزام می گردند.

استان سیستان و بلوچستان در مرحله ی دوم به همراه استانهای گلستان، فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی  در این اردو بسر می برند.

روحانیون اهل سنت سیستان و بلوچستان به مدت 6 روز و از تاریخ 25 شهریور لغایت 30 شهریور ماه در قالب یک دستگاه توبوس به این اردو اعزام گردیدند.

انتهای پیام \

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super