نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در دیدار اعضای هئیت امنای مسجد آل رسول شهرستان ایرانشهر/ اجرای فعالیت های مستمر فرهنگی در آبادانی مسجد تاثیر گذار است

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در دیدار اعضای هئیت امنای مسجد آل رسول شهرستان ایرانشهر/
اجرای فعالیت های مستمر فرهنگی در آبادانی مسجد تاثیر گذار است
نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان بابیان اینکه آبادانی مسجد فقط ساخت و ساز نیست گفت: عمران و آبادانی مسجد با برنامه‌های فرهنگی محقق می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان؛ آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در دیدار اعضای هئیت امنای مسجد آل رسول شهرستان ایرانشهر ضمن اطلاع از آخرین وضعیت مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی این مجموعه به بیان نکات مد نظر پرداخت و اظهار داشت: در جلسات گذشته ارائه گزارش عملکرد مکتوب اعضای هیئت امنای مسجد آل رسول ایرانشهر مصوب شد اما گزارش مکتوبی ارائه نشده تا قابل استناد و پیگیری باشد.


امام جمعه زاهدان افزود: در مسائل و فعالیت‌هایی که محل اختلاف است اعضای هیئت امنا باید به ارائه پیشنهاد خود پرداخته و راهکارهایی ارائه کنند تا در نهایت تصمیم گیری و پشتیبانی از تصویب نورد اقدام قرار گیرد.
آیت‌الله محامی بیان داشت: برای تحفظ بر جایگاه مسجد آل رسول در شهرستان ایرانشهر باید برنامه‌های مختلف و مستمر داشته باشید و برنامه‌ ها را متناسب با نیاز مخاطب ارائه کنید تا به تدریج تعداد مخاطبان شما افزایش پيدا کرده و جامعیت مسجد حفظ شود.
وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که در کنار آبادانی عمرانی و فیزیکی مساجد، آبادانی از حیث محتوای کار، دسترسی به اهداف و برنامه های فرهنگی و معارفی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شناسایی نیازهای افراد در سنین مختلف و پاسخگویی به نیاز‌های مادی، معنوی، روحی و ارائه مشاوره به آن ها در مساجد کار پسندیده ای است که می تواند عامل ایجاد پیوند بین مردم و مساجد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super