هرکس حضرت علی(ع) را بیازارد، رسول خدا (ص) را آزرده کرده است

هرکس حضرت علی(ع) را بیازارد، رسول خدا (ص) را آزرده کرده است

امام جمعه اهل سنت سراوان ابراز داشت: نبی خدا فرمودند هر کسی که با حضرت علی (ع)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و حضرت فاطمه (س) در جنگ باشد با من جنگیده و کسی که آنها را ناراحت کند مرا ناراحت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت مسجد جامع نور شهرستان سراوان در مصاحبه با رابط خبری ما به مناسبت سیزده رجب گفت: فضائل حضرت علی علیه السلام آنقدر در احادیث و کتب زیاد است که بیانش روزها و ماهها طول میکشد.
وی خاطر نشان کرد: حضرت علی علیه السلام از همان زمان طفولیت در دامن حضرت رسول صلی الله علیه و آله بودند و در دامن آنحضرت پرورش یافتند. اسوه حضرت علی، رسول خدا بود و از این اسوه حسنه، به طور کامل برخوردار شد.

مولوی ساداتی تصریح کرد: حضرت علی در همان زمان کودکی به اسلام مشرف شد که امتیاز بسیار بزرگی برای ایشان است.

وی افزود: حضرت علی در همه جنگ ها به غیر از غزوه تبوک، همراه حضرت رسول (ص) بود.

مولوی ساداتی بیان کرد: روایت است پیامبر خدا با ابای خود حضرت علی و حضرت زهرا و حسن و حسین را پوشاند و فرمود که اینها اهل بیت من هستند و از خداوند متعال خواست تا آن ها را از پلیدی ها دور کند.

امام جمعه اهل سنت سراوان ابراز داشت: نبی خدا فرمود هر کسی که با علی، حسن، حسین و فاطمه در جنگ باشد با من جنگیده و کسی که آنها را ناراحت کند مرا ناراحت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super