به تصویر کشیدن فداکاری ها و رشادت های شهید سلیمانی، بهترین راه معرفی او به نسل جوان

 

به تصویر کشیدن فداکاری ها و رشادت های شهید سلیمانی، بهترین راه معرفی او به نسل جوان

امام جمعه اهل سنت دلگان تصریح کرد: بیان سرگذشت سردار سلیمانی و به تصویر کشیدن فداکاری ها و رشادت های این شهید یکی از بهترین کارها برای معرفی سردار سلیمانی به نسل جوان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان  سیستان و بلوچستان ؛ مولوی نصرت الله فضل اللهی امام جمعه اهل سنت شهر دلگان در مصاحبه با رابط خبری ما به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی فردی علاقه مند به میهن و ملت ایران و شهادت بود که همواره از صمیم قلب شهادت را از خدای متعال طلب می‌کرد؛ خداوند هم شهادت را به او هدیه کرد.
وی خاطر نشان کرد: محبوبیت سردار حاج قاسم سلیمانی آن قدر زیاد است که فراتر از مرزهای ایران رفته است و مردم دیگر کشورها در کنار مسلمانان، به او علاقه مندند.
مولوی فضل اللهی افزود: دلیل آن که خیلی از اقشار مردم ایران سردار سلیمانی را دوست دارند، دلسوز بودن سردارسلیمانی نسبت به همه مردم و کشور است.
وی تصریح کرد: بیان سرگذشت سردار سلیمانی و به تصویر کشیدن فداکاری ها و رشادت های این شهید یکی از بهترین کارها برای معرفی سردار سلیمانی به نسل جوان است.
امام جمعه اهل سنت دلگان اظهار داشت:
شجاعت و دلیری سردار سلیمانی از یک طرف، ترس دشمن و شکست های پیاپی دشمن از جبهه مقاومت در طرف دیگر، باعث شد تا آمریکایی‌ها این سردار رشید را شهید کنند.
وی بیان کرد: دشمن گمان می کرد که با به شهادت رساندن شهید سلیمانی کار تمام می شود و پیروز می شود، اما اینگونه نشد و خداوند متعال چندین سلیمانی دیگر را برای ایران و اسلام رویاند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super