واکسن برکت بدون هیچ عوارضی در دسترس همگان/ به تبلیغات ضد برکت رسانه ای دشمن توجه نکنید

واکسن برکت بدون هیچ عوارضی در دسترس همگان/ به تبلیغات ضد برکت رسانه ای دشمن توجه نکنید

مولوی بزرگ زاده افزود: واکسن برکت بدون هیچ عوارضی در دسترس است، بنده در جلوی مردم و تلویزیون از این واکسن استفاده کردم و هیچ مشکلی برای من پیش نیامد، باید به دور از تبلیغات سوء دشمنان از این واکسن استفاده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالواحد بزرگزاده امام جمعه موقت اهل سنت چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مطلبی که خیلی حائز اهمیت است، واکسن کرونا می‌باشد، باید همه‌ی ما و شما از این فرصتی که دولت ایجاد کرده برای سلامتی خود و دیگران از آن استفاده کنیم، این واکسن دو مرحله‌ای برای ایمن سازی جامعه می‌باشد، کسی این فکر را نکند که من اگر واکسن بزنم و یا نزنم به سلامتی خودم مربوط است، خیر! این واکسن برای سلامتی دیگران نیز ربط دارد، چون انسان‌ها در یک سری محیط‌ها مثل مسجد و بازار با هم ارتباط دارند.

مولوی بزرگ زاده افزود: واکسن برکت بدون هیچ عوارضی در دسترس است، بنده در جلوی مردم و تلوزیون از این واکسن استفاده کردم و هیچ مشکلی برای من پیش نیامد، باید به دور از تبلیغات سوء از این واکسن استفاده کرد، نظریه پزشکان و دانشمندان ما هم نیز همین است که از این واکسن استفاده کنیم. امیدوارم مردم عزیز با توجه به بستری که ایجاد شده از آن استفاده کنند و هرچه زودتر خود را واکسینه کنند، این‌ها همه اسباب هستند و رسول خدا صلی الله علیه و سلم استفاده از اسباب را توصیه کرده، چنانکه ایشان علیه السلام در غزوات از زره استفاده کرده تا از ضررهای جنگی محفوظ بماند.

وی افزود: کار شوراهای شهر آغاز شده، ما باید آن‌ها را در صف اول نماز جمعه ملاقات می‌کردیم، ولی متاسفانه حضور ندارند، آن‌ها باید بدانند که مسئولیت‌شان بسیار سنگین و خطیر است، خدمت خالصانه وظیفه تک تک آن‌هاست، حل مشکلات شهر و مردم شهر باید در اولویت باشد، شوراهای شهر باید افراد اجتماعی باشند و در انظار عمومی پیدا شوند تا مردم با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را مطرح کنند.

مولوی بزرگزاده در پایان اظهار داشت: تحولی که در استانداری استان ما به وجود آمده نیز قابل بحث است، خوشبختانه استاندار جدید فردی کارکشته و با تجربه است، همه‌ی ما باید از عملکرد خوب ایشان حمایت کنیم و انتظار ما هم همین است که ایشان صدای مردم سیستان و بلوچستان را بشنود و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کند، استاندار محترم کسی است که به عنوان قائم مقام وزیر صمت و بازرگانی بوده و سرپرست وزارت صمت بوده و کارهای اقتصادی کرده و نزدیک به بیست و نه سال سابقه کار دارد. انتظار ما تحول در استان و تحول در شهرستان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super