نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان/ نیروی انتظامی کارگزاران خداوند در تامین امنیت جامعه هستند

نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان/
نیروی انتظامی کارگزاران خداوند در تامین امنیت جامعه هستند
نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان گفت: نیروی انتظامی کارگزاران خداوند در تامین امنیت جامعه هستند که باید قدر خود و جایگاه و کارشان را بدانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان،آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان‌وبلوچستان در دیدار با فرماندهان ومدیران ارشد نیروی انتظامی و مرزبانی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، ضمن ابراز خیر مقدم و تبریک ایام ربیع الاول و تشکر از زحمات صورت گرفته، اظهار داشت: آثار و برکات اقدامات نیروی انتظامی در طول سال وجود دارد اما یک هفته به صورت نمادین برای این امر در نظر گرفته شده است وگرنه در طول سال باید سپاسگزار زحمات شما بود.


امام جمعه زاهدان امنیت را یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند و زیربنا و پیش‌نیاز بسیاری از نعمت‌ها دانست و افزود: پروردگار، امنیت را عطا می‌کند و هر چه به ما می‌رسد از جانب خداوند است اما طبق سنت الهی، امور هر دو عالم مُلک و ملکوت به وسیله اسباب و ابزاری صورت می‌گیرد.
این استاد درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: نیروی انتظامی کارگزاران خداوند در تامین امنیت جامعه هستند که باید قدر خود و جایگاه و کارشان را بدانند.
آیت‌الله محامی امنیت را مثل هوا دانست که شاید متوجه وجود آن نباشیم و خطاب به جمع حاضر، افزود: خداوند را برای این توفیق شکر کنید و به کارتان از منظر عبادت بنگرید.
این استاد تفسیر قرآن کریم با اشاره به لزوم شکر در برابر توفیق خدمت در این عرصه، ابعاد شکر عملی را استفاده درست از این نعمت؛ استفاده از حداکثر توان و کسب آمادگی دانست و عنوان داشت: برای انجام این وظیفه، آمادگی‌هایی در زمینه فنی، رزمی، اطلاعاتی و روحی کسب کنید.
وی ادامه داد: با کسب آمادگی روحی شامل عقیده، ایمان، معرفت، اخلاق، معنویت و ارتقاء سطح بینش، هم‌چون دفاع مقدس سلاح‌تان برنده‌تر می‌شود.
در ابتدای این دیدار، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی یعنی «پلیس هوشمند، امنیت پایدار»، گزارشی از خدمات نیروی انتظامی و مرزبانی به مردم شامل بهره‌گیری از تجهیزات به روز در سطوح مختلف از جمله مرزها؛ کمک به رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بالاخص بیکاری؛ مهار درگیری‌های طایفه‌ای؛ افزایش کشفیات در شش ماه گذشته؛ کاهش میزان سرقت؛ تشکیل کارگروه‌های مختلف با مشارکت استانداری، شهرداری و سایر دستگاه ها و کاهش چشمگیر جرایم امنیتی ارائه نمود و چالش‌های نیروی انتظامی را مسأله افغانستان و مقوله قاچاق انسان و هم‌چنین قاچاق سوخت عنوان کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super