رهبری قوی، شجاعانه و حکیمانه امام خمینی، اصلی ترین عامل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی

رهبری قوی، شجاعانه و حکیمانه امام خمینی، اصلی ترین عامل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی

مولوی حسین زهی اظهار داشت: رهبری درست امام خمینی یکی از عوامل پیروزی ایران در این جنگ بود، زیرا اگر رهبر قوی، شجاع و با حکمت باشد، ملت پیروز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستانمولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت مهرستان شهرستان سراوان در مصاحبه با رابط خبری ما به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی رشادت های زیبا و بزرگی برای دفاع از اسلام و میهن ما صورت گرفت.
وی خاطر نشان کرد: همه دشمنان مسلمانان از جمله اسرائیل و آمریکا، در پشت ارتش عراق در مقابل ارتش ایران حضور داشته اند، زیرا ترس از تشکیل حکومت اسلامی ایران برای آینده خود داشتند.
وی خاطرنشان کرد دشمن سعی داشت تا برای حفظ منافع خود مسلمان ها را به جان هم بیندازد، اما کمک پروردگار و ایمان ملت ایران، دشمن را ناکام کرد.
مولوی حسین زهی بیان کرد: ما هم اکنون هم در جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارید و امیدواریم که مسئولین و دولتمردان همانند شهدا بتوانند در این جنگ سربلند بیرون آیند.
وی اظهار داشت: رهبری درست امام خمینی یکی از عوامل پیروزی ایران در این جنگ بود، زیرا اگر رهبر قوی، شجاع و با حکمت باشد، ملت پیروز است.
مولوی حسین زهی ابراز داشت یکی از ویژگی های رهبری امام خمینی داشتن امید به پایان و نتیجه این جنگ بود زیرا ناامیدی هر ملتی را می تواند از پای درآورد و ملت ها را وابسته به دشمنان می کند.
وی گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس رفتند و کشته شدند تا این کشور به ما برسد و از ما می خواهند تا برای ساخت این کشور، تلاش و همت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super