در جنگ تحمیلی، شرق و غرب در مقابل انقلاب اسلامی ایران

در جنگ تحمیلی، شرق و غرب در مقابل انقلاب اسلامی ایران

مولوی رئیسی بیان کرد: در جنگ تحمیلی علیه ایران نه‌تنها صدام بلکه شرق و غرب و همه دشمنان اسلام در مقابل ما بسیج شده بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، مولوی محمد نعیم رئیسی امام جمعه اهل سنت هیچان شهرستان نیکشهر در مصاحبه با رابط خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در جنگ تحمیلی علیه ایران نه‌تنها صدام بلکه شرق و غرب و همه دشمنان اسلام در مقابل ما بسیج شده بودند.
وی خاطر نشان کرد: همت، تیزهوشی، صلابت و جهت دهی امام راحل، در دوران جنگ یکی از عوامل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ دفاع مقدس بود.
مولوی رئیسی بیان کرد: در جنگ کنونی که جنگ اقتصادی و زمان تحریم می باشد،مقام معظم رهبری با تیزهوشی، درآید، جهت دهی خوب به ملت و مسئولین و متانت کافی در مقابل دشمنانی که قصد زمین گیر کردن و فلج کردن ملت ایران را دارند، توانست به خوبی رهبری کند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در کنار این که مدیون امام راحل و مردم است بیشتر از همه مدیون شهدا می باشد؛ زیرا اگر وجود شهدا نبود و خون های با برکتشان بر روی زمین ریخته نمی شد، این انقلاب هم پایدار نمی ماند. می توانیم نتیجه بگیریم که شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.
مولوی رئیسی اظهارداشت مکتب اهل بیت علیهم السلام و سیره نبی مکرم اسلام و رهنمودهای امام راحل سرچشمه الگوی شهدای هشت سال دفاع مقدس بود.
وی ابراز داشت درسی که شهادت امام حسین علیه السلام به همه مردم جهان داد این است که در مقابل ظالم و زورگویی نباید کوتاه آمد و سکوت کرد؛ فلذا شهدا هم از این امام بزرگوار درس گرفتند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super