خواندن زندگی نامه شهدا، بهترین راه برای معرفی آنها به نسل جوان امروز

خواندن زندگی نامه شهدا، بهترین راه برای معرفی آنها به نسل جوان امروز

مولوی قریشی اظهار داشت: یکی دیگر از بهترین راه ها برای معرفی و شناساندن شهدا به نسل امروز، خواندن زندگینامه و وصیت نامه های شهدا می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، مولوی علی قریشی امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج در مصاحبه با رابط خبری ما به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: شهدا باعث افتخار و عزت میهن ما شده‌اند و شجاعت و وطن پرستی را به ما آموختند؛ به طوری که نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران به دشمنان واگذار شود.
وی خاطرنشان کرد در زمان هر کدام از پادشاهان ایران بخشی از سرزمین ایران از آن جدا شد و یا تسلیم دشمنان گردید اما شهدا برای اولین بار نگذاشتند که این اتفاق در انقلاب اسلامی بیفتد.
مولوی قریشی تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس اینچنین جان‌فشانی و ایثار را از اهل بیت به خصوص امام حسین علیه السلام و رهنمود های حضرت امام، آموخته اند.
وی بیان کرد: یکی از بهترین راه های شناساندن شهدا به نسل امروز بردن نوجوانان و جوانان به مناطق جنگی و دفاعی کشور است؛ جایی که شهدا در آنجا جنگیده اند و خون هایشان ریخته شده است.
مولوی قریشی اظهار داشت: یکی دیگر از بهترین راه ها برای شناسایی شهدا توسط نسل امروز، خواندن زندگینامه و وصیت نامه های شهدا می باشد.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super